Reżyser DOOM: The Dark Ages chciałby poznać "bardziej średniowieczną" historię uniwersum Doom

Autor: Dmitro Koval | 10.03.2025, 17:39
Sinister Rebirth: Plakat do gry Doom Plakat Doom. Źródło: Xbox Wire

Reżyser gry Doom: The Dark Aes, Hugo Matrin, podzielił się swoim zainteresowaniem odkrywaniem średniowiecznych historii Dooma w przyszłości. Powiedział, że zakończenie gry nie wiąże wszystkich luźnych końców, pozostawiając miejsce na potencjalną kontynuację w tej samej scenerii.

Co wiemy.

Choć powstrzymał się od spoilerów, Martin wyjaśnił, że gra nie kończy się wraz z umieszczeniem Doomslayera w trumnie, jak sugerowano w poprzednich odsłonach. Zamiast tego, historia przedstawia przyszłe możliwości.

Martin wyjaśnił, że fabuła obejmuje budynek, który zawala się na Doomslayera, co prowadzi do zamknięcia go w sarkofagu, tak jak miało to miejsce w DOOM 2016. Sugeruje to możliwość dodatkowej zawartości lub kontynuacji sagi, podobnej do DOOM Eternal i jego DLC The Ancient Gods.

Średniowieczna sceneria DOOM: The Dark Ages pozwala na mroczniejsze, bardziej złowieszcze motywy, a broń w grze, według Martina, jest inspirowana średniowiecznymi narzędziami tortur.

Gdzie będzie można zagrać?

Gra będzie dostępna na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Kiedy można się jej spodziewać?

Doom: Mroczne Wieki ukaże się 15 maja.

Źródło: GamingBolt