Reżyser DOOM: The Dark Ages chciałby poznać "bardziej średniowieczną" historię uniwersum Doom

Reżyser DOOM: The Dark Ages chciałby poznać "bardziej średniowieczną" historię uniwersum Doom
Plakat Doom. Źródło: Xbox Wire

Reżyser gry Doom: The Dark Aes, Hugo Matrin, podzielił się swoim zainteresowaniem odkrywaniem średniowiecznych historii Dooma w przyszłości. Powiedział, że zakończenie gry nie wiąże wszystkich luźnych końców, pozostawiając miejsce na potencjalną kontynuację w tej samej scenerii.

Co wiemy.

Choć powstrzymał się od spoilerów, Martin wyjaśnił, że gra nie kończy się wraz z umieszczeniem Doomslayera w trumnie, jak sugerowano w poprzednich odsłonach. Zamiast tego, historia przedstawia przyszłe możliwości.

Martin wyjaśnił, że fabuła obejmuje budynek, który zawala się na Doomslayera, co prowadzi do zamknięcia go w sarkofagu, tak jak miało to miejsce w DOOM 2016. Sugeruje to możliwość dodatkowej zawartości lub kontynuacji sagi, podobnej do DOOM Eternal i jego DLC The Ancient Gods.

Średniowieczna sceneria DOOM: The Dark Ages pozwala na mroczniejsze, bardziej złowieszcze motywy, a broń w grze, według Martina, jest inspirowana średniowiecznymi narzędziami tortur.

Gdzie będzie można zagrać?

Gra będzie dostępna na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Kiedy można się jej spodziewać?

Doom: Mroczne Wieki ukaże się 15 maja.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();