Sukces Monster Hunter Wilds był możliwy dzięki fabule, aktorstwu głosowemu i wsparciu cross-play" - mówi producent

Sukces Monster Hunter Wilds był możliwy dzięki fabule, aktorstwu głosowemu i wsparciu cross-play" - mówi producent
Plakat Monster Hunter Wilds. Źródło: PlayStation

Ryozo Tsujimoto, producent Monster Hunter Wilds, tłumaczy ogromny sukces gry faktem, że jest ona bardziej zorientowana na fabułę. W niedawnym wywiadzie dla japońskiej gazety Nikkei, Tsujimoto podkreślił, że fabuła, a także tryb multiplayer i aktorstwo głosowe były kluczowymi czynnikami stojącymi za popularnością gry.

Co wiadomo

Niedawno Capcom poinformował, że Monster Hunter Wilds sprzedał się w ponad 8 milionach egzemplarzy w pierwszy weekend po premierze. Liczba ta przekroczyła sprzedaż Monster Hunter Rise, który sprzedał się w 4 milionach egzemplarzy w tym samym okresie, oraz Monster Hunter World, który osiągnął 5 milionów. Tym samym Wilds stał się najszybciej sprzedającą się grą w historii Capcom.

Wyniki sprzedaży w Japonii były nie mniej imponujące: Wilds znalazł się na szczycie cotygodniowego wykresu sprzedaży fizycznej Famitsu, sprzedając się w ponad 601 tysiącach egzemplarzy. Biorąc pod uwagę, że Japończycy preferują PC i PlayStation 5, jest prawdopodobne, że większość tej sprzedaży pochodziła z wersji na PlayStation 5.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej:

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();