Twórcy Blades of Fire zapewniają, że gra będzie "silnie oparta na fabule", a ciekawość graczy ujawni więcej historii

MercurySteam stopniowo ujawnia nowe szczegóły dotyczące nadchodzącej gry fabularnej Blades of Fire. W niedawnym wywiadzie dla Gamereactor, współzałożyciel studia i dyrektor gry Enric Alvarez mówił o silnej fabule gry, podkreślając, że gracze będą mieli swobodę decydowania o tym, jak głęboko zanurzą się w jej historii.
Co wiadomo
Alvarez wyjaśnił, że przekonujące postacie są niezbędne do stworzenia dobrej historii, a Blades of Fire będzie w dużej mierze oparte na fabule. Podczas gdy tradycyjne przerywniki filmowe będą używane do przekazywania kluczowych momentów, gra będzie również zawierać coś, co nazwał "organicznym opowiadaniem historii", które pozwoli graczom odblokować historię w zależności od ich poziomu zaangażowania. Według niego, ciekawość gracza odegra znaczącą rolę w kształtowaniu narracji.
Przykładem takiego podejścia jest postać Adso, która służy jako źródło tajemniczych informacji na temat bieżącej misji gracza. Gracze mogą wejść w interakcję z Adso w dowolnym momencie, aby uzyskać ogólne informacje na temat swojej misji lub zadać konkretne pytania dotyczące elementów takich jak fałszerze, młoty lub nowe postacie. Alvarez zauważył, że system ten zachęca do aktywnego uczestnictwa, tworząc spójne i wciągające doświadczenie fabularne.
Gdzie mogę zagrać?
Blades of Fire będzie dostępne na PlayStation 5, Xbox Series i PC.
Kiedy można się jej spodziewać?
Premiera gry została zaplanowana na 22 maja.
Źródło: GamingBolt