Budowanie zamków, nowa mapa i miasta kontrolowane przez SI: deweloper Manor Lords opowiada o kolejnych innowacjach w strategii

Deweloper Manor Lords aktywnie pracuje nad ulepszeniem gry. Wcześniej projektant gry Grzegorz Styczeń opublikował ankietę z prośbą o opinie graczy na temat tego, co należy dodać w następnej dużej łatce, a publiczność zagłosowała za wdrożeniem systemu budowania zamków na dużą skalę.
W nowym wydaniu swojego bloga Styczeń powiedział, że już pracuje nad wdrożeniem żądanej zawartości i podzielił się tym, jak będzie ona wyglądać.
Co już wiadomo
Polski deweloper ujawnił, że rozmiar zamku będzie zależał od stanu jego władcy, a gracze będą mogli szczegółowo dostosować każdy element muru zamkowego, dodając nowe przedziały, luki i ustawiając żołnierzy na ścianach.

Zamek w grze Manor Lords. Źródło: Steam
W Manor Lords pojawi się nowa mapa Devil's Hill - będzie to malownicza dolina z ogromnym wzgórzem w centrum. To sprawiło, że Grzegorz Styczynia wpadł na pomysł dodania do gry osobnego trybu, w którym gracze będą walczyć o surowce znajdujące się na wzgórzach.






Autor planuje radykalnie przebudować system progresji: nie jest zadowolony z obecnego drzewka progresji, a wielu graczy opowiada się za zastąpieniem go innym systemem.
Równolegle Styceni pracuje nad implementacją miast kontrolowanych przez SI, ale nie jest jeszcze gotowy, by o nich mówić.
Data dodania głosowych innowacji nie została jeszcze ujawniona.
Gra Manor Lords została wydana we wczesnym dostępie 26 kwietnia 2024 roku na PC (na Steam, GOG, EGS i PC Game Pass).
Źródło: Steam