Budowanie zamków, nowa mapa i miasta kontrolowane przez SI: deweloper Manor Lords opowiada o kolejnych innowacjach w strategii

Budowanie zamków, nowa mapa i miasta kontrolowane przez SI: deweloper Manor Lords opowiada o kolejnych innowacjach w strategii
Zrzut ekranu z gry Manor Lords. Źródło: Steam

Deweloper Manor Lords aktywnie pracuje nad ulepszeniem gry. Wcześniej projektant gry Grzegorz Styczeń opublikował ankietę z prośbą o opinie graczy na temat tego, co należy dodać w następnej dużej łatce, a publiczność zagłosowała za wdrożeniem systemu budowania zamków na dużą skalę.

W nowym wydaniu swojego bloga Styczeń powiedział, że już pracuje nad wdrożeniem żądanej zawartości i podzielił się tym, jak będzie ona wyglądać.

Co już wiadomo

Polski deweloper ujawnił, że rozmiar zamku będzie zależał od stanu jego władcy, a gracze będą mogli szczegółowo dostosować każdy element muru zamkowego, dodając nowe przedziały, luki i ustawiając żołnierzy na ścianach.

Zamek w Manor Lords
Zamek w grze Manor Lords. Źródło: Steam

W Manor Lords pojawi się nowa mapa Devil's Hill - będzie to malownicza dolina z ogromnym wzgórzem w centrum. To sprawiło, że Grzegorz Styczynia wpadł na pomysł dodania do gry osobnego trybu, w którym gracze będą walczyć o surowce znajdujące się na wzgórzach.

1
2
3

Autor planuje radykalnie przebudować system progresji: nie jest zadowolony z obecnego drzewka progresji, a wielu graczy opowiada się za zastąpieniem go innym systemem.

Równolegle Styceni pracuje nad implementacją miast kontrolowanych przez SI, ale nie jest jeszcze gotowy, by o nich mówić.

Data dodania głosowych innowacji nie została jeszcze ujawniona.

Gra Manor Lords została wydana we wczesnym dostępie 26 kwietnia 2024 roku na PC (na Steam, GOG, EGS i PC Game Pass).

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();