Twórcy gry The First Berserker: Khazan zaprezentowali zwiastun prezentujący system walki i udzielili wskazówek dotyczących rozgrywki.

Autor: Anton Kratiuk | 12.03.2025, 18:37
Artystyczna odyseja ludzkiego berserkera: spojrzenie na The First Berserker: Khazan Główna część The First Berserker: Khazan. Źródło: Steam

Studio Neople zaprezentowało kolejny gameplay trailer z hardkorowej gry akcji The First Berserker: Khazan.

Tym razem gracze poznali podstawy systemu walki i główne mechaniki rozgrywki.

Co wiemy

Deweloperzy przypomnieli, że The First Berserker: Khazan w dużej mierze opiera się na koncepcji gier soulsopodobnych, więc większość wrogów będzie trudna i będzie wymagać od gracza wytrzymałości, koncentracji i umiejętnego planowania działań.

Jednym z najważniejszych warunków pokonania wrogów będzie kontrolowanie wytrzymałości bohatera i jego przeciwników. Każda aktywna akcja zużywa rezerwę sił, która regeneruje się powoli, więc po zużyciu wytrzymałości gracze mogą być chwilowo bezbronni i nie będą w stanie blokować ciosów ani ich unikać.

Projektanci rozgrywki zalecają, aby nie próbować szybko zabijać wrogów: lepiej jest zużywać ich siłą, ponieważ każda pochopna akcja może spowodować śmierć bohatera.

W arsenale generała Khazana (Khazan) pojawią się trzy główne rodzaje broni: sparowane ostrza / topory, dwuręczne miecze i włócznie, a każda z nich ma swoje zalety i wady i jest odpowiednia w różnych sytuacjach.

Oprócz broni bohater zyska kilka magicznych zdolności.

Kiedy czekać na

The First Berserker: Khazan poszedł "za złoto", więc nie będzie żadnych przesunięć i premiera gry na pewno odbędzie się 27 marca na PC (Steam), PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: IGN