Twórcy gry The First Berserker: Khazan zaprezentowali zwiastun prezentujący system walki i udzielili wskazówek dotyczących rozgrywki.

Twórcy gry The First Berserker: Khazan zaprezentowali zwiastun prezentujący system walki i udzielili wskazówek dotyczących rozgrywki.
Główna część The First Berserker: Khazan. Źródło: Steam

Studio Neople zaprezentowało kolejny gameplay trailer z hardkorowej gry akcji The First Berserker: Khazan.

Tym razem gracze poznali podstawy systemu walki i główne mechaniki rozgrywki.

Co wiemy

Deweloperzy przypomnieli, że The First Berserker: Khazan w dużej mierze opiera się na koncepcji gier soulsopodobnych, więc większość wrogów będzie trudna i będzie wymagać od gracza wytrzymałości, koncentracji i umiejętnego planowania działań.

Jednym z najważniejszych warunków pokonania wrogów będzie kontrolowanie wytrzymałości bohatera i jego przeciwników. Każda aktywna akcja zużywa rezerwę sił, która regeneruje się powoli, więc po zużyciu wytrzymałości gracze mogą być chwilowo bezbronni i nie będą w stanie blokować ciosów ani ich unikać.

Projektanci rozgrywki zalecają, aby nie próbować szybko zabijać wrogów: lepiej jest zużywać ich siłą, ponieważ każda pochopna akcja może spowodować śmierć bohatera.

W arsenale generała Khazana (Khazan) pojawią się trzy główne rodzaje broni: sparowane ostrza / topory, dwuręczne miecze i włócznie, a każda z nich ma swoje zalety i wady i jest odpowiednia w różnych sytuacjach.

Oprócz broni bohater zyska kilka magicznych zdolności.

Kiedy czekać na

The First Berserker: Khazan poszedł "za złoto", więc nie będzie żadnych przesunięć i premiera gry na pewno odbędzie się 27 marca na PC (Steam), PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: IGN

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();