CEO Rebellion omawia duże projekty gier i interakcję z graczami

CEO Rebellion omawia duże projekty gier i interakcję z graczami
Zdjęcie Jason Kingsley. Źródło: NME

Jason Kingsley, dyrektor generalny Rebellion, wyraził swój podziw dla sposobu, w jaki duże studia zarządzają złożonymi procesami tworzenia gier. W wywiadzie dla PCGamer zauważył, że zarządzanie projektami obejmującymi tysiące deweloperów wymaga ekstremalnej organizacji.

Co wiemy

Kingsley podkreślił złożoną hierarchię w tak dużych produkcjach, gdzie wiele poziomów zarządzania zapewnia spójność procesów. Przyznał, że takie projekty są imponujące pod względem skali i budżetów, ale mogą być również zbyt uciążliwe.

Jego poglądy odzwierciedlają podejście Rebellion do tworzenia gier: studio preferuje mniejsze, bardziej skoncentrowane projekty. Zauważył również, że publiczność Rebellion jest zazwyczaj starsza niż w przypadku takich serii jak Assassin's Creed czy Grand Theft Auto.

Kingsley podzielił się własnym doświadczeniem: często zaczynając duże gry, jest zmuszony je porzucić z powodu braku czasu. Jego zdaniem ważne jest tworzenie światów gier, które gracze mogą ukończyć i do których chcą wracać.

Gdzie możemy zagrać?

Następna gra studia, Atomfall, będzie dostępna na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Kiedy można się jej spodziewać?

Atomfall ukaże się 27 marca.

Źródła: PCGamer, GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();