Silent Hill f otrzyma zaawansowane ustawienia dostępności i zmienny poziom trudności

Silent Hill f otrzyma zaawansowane ustawienia dostępności i zmienny poziom trudności
Silent Hill plakat f. Źródło: Eurogamer

Gracze, którzy docenili liczne opcje dostępności w remake'u Silent Hill 2, mogą spodziewać się podobnego podejścia w Silent Hill f. Stosowna informacja pojawiła się na stronie gry w Xbox Store, co sugeruje dostępność rozbudowanych opcji personalizacji.

Co wiadomo

Zgodnie z sekcją "Więcej", gra będzie posiadała wybór ustawień kolorów, który prawdopodobnie obejmuje tryb wysokiego kontrastu. Możliwa jest również zmiana rozmiaru napisów i tekstu, wraz z tradycyjnymi opcjami regulacji głośności. Wspomniano również o funkcji zmiany poziomu trudności, co przyda się zarówno doświadczonym graczom, jak i tym preferującym spokojniejsze przejścia.

Kolejnym ważnym aspektem było potwierdzenie braku QTE (Quick Time Events) lub możliwości ich wyłączenia. W remake'u Silent Hill 2 użytkownicy mogli dostosowywać wyświetlanie tooltipów i zmieniać rozmiar ikon, więc być może coś podobnego zostanie zaimplementowane w Silent Hill f.

Gdzie mogę zagrać?

Silent Hill f będzie dostępny na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Kiedy można się jej spodziewać?

Oficjalna data premiery nie jest znana.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej:

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();