Plotka: Naughty Dog inspirowało się Elden Ring przy tworzeniu Intergalactic, by dać graczom więcej swobody

Plotka: Naughty Dog inspirowało się Elden Ring przy tworzeniu Intergalactic, by dać graczom więcej swobody
Zrzut ekranu z gry Intergalactic. Źródło: Sony

Naughty Dog zaprezentowało swój nowy projekt science-fiction Intergalactic: The Heretic Prophet. Według plotek gra ma zapewniać poziom swobody porównywalny z Elden Ring.

Co wiadomo

Wtajemniczeni donoszą, że gra czerpie inspirację z Elden Ring, dając graczom znaczną swobodę działania i otwarte lokacje do eksploracji. Jest to odejście od tradycyjnego liniowego podejścia Naughty Dog, które teoretycznie wygląda interesująco.

Naughty Dog starało się dać więcej swobody w jednej z pierwszych lokacji The Last of Us Part II, więc w Intergalactic prawdopodobnie nie będziemy prowadzeni za rączkę, lecz sami wybierzemy gdzie się udać i co zrobić.

Według Neila Druckmanna, dyrektora kreatywnego w Naughty Dog, Intergalactic: The Heretic Prophet opowie historię łowcy nagród Jordana A. Muna, który utknął na odległej planecie Sempiria, próbując uciec przed syndykatem zbrodni. Gra porusza tematy wiary i religii w futurystycznej scenerii.

Źródło: Reddit

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();