Zaprezentowano szczegółowy zwiastun rozgrywki z ambitnej ukraińskiej strzelanki Forest Reigns

Zaprezentowano szczegółowy zwiastun rozgrywki z ambitnej ukraińskiej strzelanki Forest Reigns
Art Forest Reigns. Źródło: Steam

Ukraińskie studio VG Entertainment zaprezentowało obszerny gameplay trailer ambitnej strzelanki z elementami RPG i symulatora przetrwania Forest Reigns.

Co wiemy

W siedmiominutowym materiale wideo deweloperzy pokazali przebieg jednej z misji Forest Reigns. Autorzy skupili uwagę graczy na zmienności i wpływie działań gracza na rozwój wydarzeń.

VG Entertainment stara się dać graczom maksymalną swobodę, ale jednocześnie stara się, aby każde działanie miało realne konsekwencje, a tym samym zwiększało ich znaczenie. Przykładowo, nic nie stoi na przeszkodzie, by zniszczyć wszystkich wrogów w danej lokacji, ale gracz może też spróbować ich ominąć, ratując tym samym swoje życie.

Przypomnijmy, że wydarzenia w Forest Reigns rozgrywają się w zdewastowanym Paryżu, który ucierpiał w wyniku pandemii, która zniszczyła prawie całą ludzkość. Teraz stolica Francji porośnięta jest nieprzeniknioną dżunglą, po której grasują dziwaczne zwierzęta.

Twórcy obiecują bogatą fabułę, ekscytującą eksplorację lokacji, złożone elementy symulatora przetrwania i gry fabularnej, a także interaktywne środowisko, które może zarówno zniszczyć gracza, jak i służyć jego celom.

Główny wątek fabularny Forest Reigns obejmuje kilkadziesiąt ekscytujących misji z nieliniową narracją i możliwością dołączenia do różnych frakcji.

Kiedy można się spodziewać

Data premiery Forest Reigns nie jest jeszcze znana, ale grę można już dodać do listy życzeń Steam.

Źródło: IGN

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();