CEO Larian Studios: "Gry fabularne nie umarły, muszą tylko być wysokiej jakości"

Sven Winke, dyrektor generalny Larian Studios, znanego z udanych gier fabularnych, takich jak Divinity: Original Sin i Baldur's Gate 3, mówił o przyszłości gier opartych na fabule. Winke podkreślił, że pomimo okresowych oświadczeń o "śmierci" gier fabularnych, pozostają one istotne, jeśli są wysokiej jakości.
Co wiemy
W swoim wpisie na Twitterze, Winke powiedział: "To znowu ta pora roku, kiedy wielkie gry fabularne są ogłaszane martwymi. Użyj swojej wyobraźni. One nie są martwe. Po prostu muszą być dobre".
Wyraził również zaniepokojenie wpływowymi osobami z branży twierdzącymi, że nie ma przyszłości dla dużych gier dla jednego gracza, ponieważ takie stwierdzenia mogą zniechęcić do inwestowania w ten segment. Winke podkreślił, że takie sentymenty mogą mieć negatywne konsekwencje dla rozwoju wysokiej jakości projektów opartych na fabule.
A biorąc pod uwagę, że Baldur's Gate 3 zdobyło tytuł Gry Roku, Winke wie, o czym mówi.
Nadszedł ten czas w roku, kiedy duże gry dla jednego gracza są uznawane za martwe.
- Swen Vincke @where? (@LarAtLarian) 18 marca 2025 r.
Użyj swojej wyobraźni.
Nie są.
Muszą być po prostu dobre.
Źródło: @LarAtLarian