Nie sequel, ale interesujący: CD Projekt RED zaprezentował zręcznościową atrakcję Cyberpunk 2077: Turf Wars

Nie sequel, ale interesujący: CD Projekt RED zaprezentował zręcznościową atrakcję Cyberpunk 2077: Turf Wars
Plakat Cyberpunk 2077: Turf Wars. Źródło: LAI Games

CD Projekt RED kontynuuje rozwój serii Cyberpunk 2077 i znalazł na to nieoczekiwane i potencjalnie interesujące rozwiązanie.

Co wiadomo

Polska spółka wraz z LAI Games zaprezentowała grę zręcznościową Cyberpunk 2077: Turf Wars.

Gra nawiązuje do salonów rozrywki, które największą popularnością cieszyły się w latach 80. i 90. ubiegłego wieku, ale i obecnie zajmują szczególną niszę.

Oto jak twórcy opisują nową atrakcję opartą na franczyzie, która stała się już kultowa:

Cyberpunk 2077: Turf Wars łączy kultowy świat Cyberpunk 2077 z innowacyjną rozgrywką zręcznościową, dostarczając niezapomnianych wrażeń. Wyposażona w technologię projekcji obrazu, gra płynnie łączy żywe efekty wideo z fizycznymi celami, tworząc wciągające pole bitwy, na którym gracze angażują się w wybuchową i energiczną walkę. Opatentowany efekt wybuchowej strzelaniny potęguje akcję dzięki oślepiającym, kolorowym eksplozjom, które rozświetlają pole bitwy, podczas gdy ulepszone haptyczne sprzężenie zwrotne i pulsująca ścieżka dźwiękowa potęgują emocje sensoryczne.

Kontroler ma formę ciężkiego karabinu maszynowego, który gracz musi szybko wycelować i precyzyjnie wystrzelić. Deweloperzy zaoferują trzy tryby: fabularny, kooperacyjny/konkurencyjny i snajperski.

Oczywiście taka gra nie zastąpi sequela Cyberpunk 2077, ale będzie dobrą rozrywką.

Nie wiadomo jeszcze kiedy i gdzie pojawi się Cyberpunk 2077: Turf Wars.

Źródło: LAI Games

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();