The Last of Us Part II Remastered otrzyma aktualizację dla trybu No Return: nowe postacie, mapy i skórki

The Last of Us Part II Remastered otrzyma aktualizację dla trybu No Return: nowe postacie, mapy i skórki
Zrzut ekranu z gry The Last of Us 2. Źródło: Sony

Naughty Dog ogłosiło darmową aktualizację dla The Last of Us Part II Remastered, która wprowadza zmiany do trybu Bez Powrotu. Aktualizacja będzie dostępna 3 kwietnia 2025 roku, równocześnie z premierą gry na PC.

Co wiemy.

Tryb No Return to mod typu roguelike, który pozwala graczom wybrać własną ścieżkę i przetestować swoje umiejętności w serii losowych starć. Śmierć w tym trybie oznacza porażkę, więc w przypadku porażki gracz traci wszystkie zdobyte zasoby i zaczyna od nowa.

Aktualizacja zawiera cztery nowe mapy:

  • Overlook: lokacja z widokiem na Seattle, znana ze starć z serafinami.
  • Szkoła: opuszczona szkoła podstawowa, w której Ellie i Dina natknęły się na W.L.F.
  • Ulice: zarośnięty obszar Hillcrest.
  • Gniazdo: zainfekowany budynek, który sprzątała Abby.

Ponadto dodano dwie nowe postacie:

  • Bill: ma styl gry Przemytnika, jest wyposażony w strzelbę z pompką, otrzymuje podwójne nagrody za upuszczenie, jest odporny na ataki wręcz, ale nie może robić uników.
  • Marlene: Ryzykowny styl gry, uzbrojona w karabin szturmowy, ma możliwość zmiany trasy w No Return raz na bieg.

Gracze mogą również odblokować nowy kostium dla Ellie - kurtkę z nadchodzącej gry Intergalactic: The Heretic Prophet, noszoną przez Jordana A. Mun. Ten przedmiot kosmetyczny jest dostępny na PC i PS5 i można go odblokować za punkty bonusowe w grze, a na PC za zalogowanie się do PSN.

1
2
3

Więcej informacji na temat No Return można znaleźć w naszej recenzji The Last of Us Part II Remastered pod tym linkiem.

Źródło: @Naughty_Dog

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();