Dyrektor Astro Bot uważa, że "małe gry są normalne", ponieważ gracze mają już wiele niedokończonych projektów

Autor: Vladislav Nuzhnov | 21.03.2025, 08:57
Nowa runda przygód: Zrzut ekranu z gry Astro Bot Zrzut ekranu z Astro Bot. Źródło: Sony

Podczas panelu dyskusyjnego na Game Developers Conference, szef studia Team Asobi Nicolas Doucet podkreślił znaczenie tworzenia kompaktowych gier, które gracze mogą ukończyć bez poczucia przytłoczenia. Zauważył, że współcześni gracze często mają długą listę niedokończonych projektów, więc możliwość ukończenia gry staje się przekonującym argumentem na korzyść kompaktowych gier.

Co wiemy

Astro Bot został wydany 6 września 2024 roku wyłącznie na PlayStation 5 i szybko zyskał uznanie krytyków i graczy. Gra stała się najwyżej ocenianą grą 2024 roku, a jej sprzedaż osiągnęła 1,5 miliona egzemplarzy w ciągu dwóch miesięcy.

Podczas prac nad Astro Bot, 60-osobowy zespół postanowił skupić się na liniowej strukturze poziomów, co pozwoliło na urozmaicenie rozgrywki i uniknięcie powtórzeń.

Dlatego 10-godzinna gra z unikalną zawartością jest lepsza niż 30-godzinna gra z wieloma nudnymi momentami tylko po to, by wydłużyć czas.

Więcej informacji na temat wspaniałego Astro Bota można znaleźć w naszej recenzji pod tym linkiem.

Źródło: GamesRadar