W FBC: Firebreak nie będzie przepustek bitewnych, wydarzeń ograniczonych czasowo ani codziennych rejestracji - potwierdzili deweloperzy

Autor: Dmitro Koval | 24.03.2025, 08:53
Plakat FBC: Firebreak nadchodzi! Plakat FBC: Firebreak. Źródło: Epic Games Store

Sieciowa strzelanka kooperacyjna FBC: Firebreak od Remedy Entertainment otrzyma nową zawartość po premierze, ale w przeciwieństwie do wielu gier usługowych, nie będzie miała mechaniki wywołującej strach przed przegapieniem (FOMO). Twórcy potwierdzili, że gra obejdzie się bez Battle Pass, codziennych zadań i ograniczonych czasowo wydarzeń, aby gracze nie czuli presji ciągłego logowania.

Co wiadomo

Według Xbox Wire, gracze będą mogli wspólnie wykonywać misje, nawet jeśli ktoś nie zakupi rozszerzenia. Ponadto gra została zaprojektowana tak, aby zminimalizować czas oczekiwania, umożliwiając jak najszybsze rozpoczęcie misji.

Oprócz głównej rozgrywki, Remedy wprowadziło system miejsc pracy, zestawów kryzysowych i zmienionych ulepszeń. Ze wstępnych recenzji wynika, że gracze będą mieli dostęp do dziesiątek unikalnych umiejętności pozwalających na personalizację postaci. Deweloperzy planują również dużą ilość darmowej zawartości po premierze.

Gdzie będzie można zagrać?

Gra ukaże się latem na Xbox Series, PlayStation 5 i PC.

Źródło: Xbox Wire