Projekt i pakiety Xiaomi YU7 ujawnione w nowym przecieku

Autor: Volodymyr Kolominov | 24.03.2025, 13:33
Nowy smartfon Xiaomi YU7 przeszedł certyfikację w MIIT: wszystko, co wiadomo Zdjęcie Xiaomi YU7 z wniosku certyfikacyjnego Xiaomi do MIIT. Źródło: Digital Chat Station / Weibo

Elektryczny crossover Xiaomi YU7 przeszedł certyfikację chińskiego Ministerstwa Przemysłu i Technologii Informacyjnych (MIIT) i jest gotowy do premiery, według informacji poufnych Digital Chat Station w sieci społecznościowej Weibo.

Co wiadomo

Zdjęcia tylnej tabliczki znamionowej potwierdzają, że YU7, podobnie jak SU7 sedan, będzie miał topową wersję Max w momencie premiery. Zgodnie z ujawnionymi zdjęciami, YU7 w wersji Max otrzyma tylne spojlery z włókna węglowego. Ten lekki materiał z charakterystycznym wzorem jest również obecny na obudowach lusterek, a nawet wewnątrz reflektorów samochodu.

Przypuszczalnie jest to ta sama modyfikacja o mocy 691 KM, o której informowaliśmy w poprzednich przeciekach. Nazwa modelu będzie dostępna w dwóch wersjach: błyszczące srebrne lub matowe czarne litery, z przedrostkiem "Max" w kolorze czerwonym.

Samochód będzie również wyposażony w logo Xiaomi (w tym tradycyjny "kwadratowy" symbol Mi) i nazwę producenta w uproszczonym języku chińskim w różnych miejscach. Dodatkowo na panelu bocznym pojawi się nowe oznaczenie Hyper Autonomous Driving (HAD), wskazujące na zaawansowane możliwości autonomicznej jazdy.

Cechy konstrukcyjne Xiaomi YU7. Ilustracja: Digital Chat Station / Weibo
Cechy konstrukcyjne Xiaomi YU7. Ilustracja: Digital Chat Station / Weibo

MIIT udokumentował również 26 wariantów wzorów kół YU7. Większość z nich to jednak standardowe sześcioramienne felgi z różnymi akcentami kolorystycznymi. Kolory wahają się od białego do różowego i prawdopodobnie mają być łączone z różnymi opcjami koloru nadwozia, innymi niż ciemnoniebieski pokazany na większości wyciekłych zdjęć. Obrazy wskazują również na wybór między czerwonymi i żółtymi zaciskami hamulcowymi.

Według tych informacji, YU7 wkrótce dołączy do swojego poprzednika SU7 Ultra na chińskim rynku. Wcześniej wiadomo było, że dzięki nowemu crossoverowi Xiaomi planuje sprzedać więcej samochodów elektrycznych w Chinach w 2025 roku niż wszystkie niemieckie marki razem wzięte.

Źródło: Notebookcheck