Generowanie map, ulepszenia interfejsu i Everest: Firaxis wydało dużą aktualizację do Sid Meier's Civilisation VII

Generowanie map, ulepszenia interfejsu i Everest: Firaxis wydało dużą aktualizację do Sid Meier's Civilisation VII
Plakat aktualizacji 1.1.1 do gry Sid Meier's Civilisation VII. Źródło: Steam

Studio Firaxis opublikowało kolejną dużą aktualizację strategii 4X Sid Meier's Civilisation VII.

Co już wiadomo

Patch 1.1.1 jest już dostępny na PC, PlayStation 5 i Xbox Series, natomiast na Nintendo Switch zostanie udostępniony nieco później.

Twórcy wprowadzili wiele istotnych zmian i usprawnień, a w pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na interfejs. Gracze mogą teraz ponownie zmieniać nazwy miast i jednostek, tak jak miało to miejsce we wszystkich częściach Cywilizacji, począwszy od pierwszej, ale z jakiegoś powodu opcja ta nie była dostępna w momencie premiery siódmej części. Ponadto twórcy poprawili ogólną czytelność interfejsu, zwiększyli widoczność paska zdrowia, dodali nowe powiadomienia, a informatywność podpowiedzi znacznie wzrosła.

Nie obyło się jednak bez zmian w rozgrywce. Autorzy strategii popracowali więc nad generowaniem mapy i dodali nowy tryb tworzenia świata - "Standard". W nim efekt końcowy będzie przypominał szóstą część Cywilizacji, a kontynenty staną się bardziej zróżnicowane i nieprzewidywalne. Istniejąca wcześniej metoda generowania nazywa się teraz "Zrównoważona". W przyszłości gra będzie miała jeszcze bardziej zróżnicowane opcje generowania map.

Patch dodał kolejny cud świata - Everest.

Naprawiono również szereg błędów.

Pełną listę zmian można znaleźć na stronie gry.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();