Honda zawiesiła trzy modele Passport TrailSport na dźwigu, aby udowodnić ich wytrzymałość

Czy może być lepsza reklama dla SUV-a niż pokazanie, że jego pętle holownicze utrzymają dwukrotnie większą masę? Honda postanowiła nie tylko o tym powiedzieć, ale także zademonstrować to, zawieszając trzy nowe Passport TrailSport (2026) na 140-stopowym (42-metrowym) dźwigu.
Co wiadomo
TrailSport to jedna z wersji Hondy Passport czwartej generacji. Wyposażono ją w 31-calowe opony terenowe, specjalnie dostrojone zawieszenie, stalowe płyty ochronne pod nadwoziem i oczywiście solidne haki holownicze. Aby udowodnić ich niezawodność, Honda połączyła ze sobą trzy egzemplarze TrailSport, spuściła z nich wszystkie płyny i uniosła je w powietrze.
W powietrzu Honda twierdzi, że przedni zderzak pierwszego TrailSport znajdował się około 30 metrów nad ziemią, a jego pętle holownicze utrzymywały ponad 14 000 funtów (6350 kg).
Zaprojektowane do jazdy w terenie pickupy i SUV-y często mają otwarte pętle, aby pomóc im wydostać się z ciasnego miejsca. Honda poszła jednak o krok dalej i zaprojektowała przednie punkty zaczepu TrailSport z myślą o dodatkowym bezpieczeństwie. Te metalowe elementy mają innowacyjną konstrukcję, która pozwala im oderwać się w przypadku zderzenia czołowego.
Ceny i pakiety
Honda Passport z roku modelowego 2026 jest już dostępna w sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. Podstawowa wersja RTL kosztuje od 46 200 dolarów. Wersje TrailSport i TrailSport Elite kosztują odpowiednio od 49 900 USD i 53 900 USD.
Źródło: Caranddriver