Koszmary Lovecrafta na Unreal Engine 5: studio Frogwares ogłosiło remaster The Sinking City

Koszmary Lovecrafta na Unreal Engine 5: studio Frogwares ogłosiło remaster The Sinking City
Główny artykuł The Sinking City Remastered. Źródło: Frogwares

Ukraińskie studio Frogwares aktywnie pracuje nad horrorem The Sinking City 2. Obecnie na Kickstarterze trwa kampania zbioru funduszy na tę grę, a tymczasem deweloperzy ujawnili inną niespodziankę dla fanów nie tylko swojego dzieła, ale i gier inspirowanych twórczością Howarda F. Lovecrafta.

Co wiadomo

Frogwares ogłosiło, że pracuje nad remasterem pierwszej części The Sinking City (2019).

Ta gra została stworzona na Unreal Engine 4 i była pełna niedociągnięć, błędów i dziwnych mechanik. Teraz autorzy mają zamiar znacząco ją ulepszyć i przenieść na nowoczesny Unreal Engine 5, dzięki czemu możliwe będą następujące ulepszenia:

  • pojawią się tekstury wysokiej rozdzielczości (aż do 4K) i ulepszone odbicia;
  • zwiększona szczegółowość lokacji, postaci i obiektów gry;
  • wysokiej jakości oświetlenie;
  • tryb fotograficzny;
  • wspieranie technologii DLSS, FSR i TSR;
  • poprawki różnych błędów oraz ogólne ulepszenie gry.
1
2
3
4

Data wydania The Sinking City Remastered nie została ogłoszona, ale wiadomo, że remaster będzie dostępny na Xbox Series, PlayStation 5 i PC, a ci, którzy już kupili grę, otrzymają zaktualizowaną wersję za darmo.

Frogwares proponuje również ciekawą interakcję: wszyscy chętni mogą nagrać swój głos z repliką „Tak”, wysłać nagranie do studia, a sto losowych głosów stworzy chór, który będzie chwalić pradawne bóstwo Yog-Sothotha, a imiona uczestników zostaną wymienione w napisach końcowych.

Interaktywne wydarzenie z Yog-Sothothem

Źródło: Gematsu

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();