W Onimusha: Way of the Sword nie będzie otwartego świata — twórcy ujawnili czas gry nowej części serii

Capcom nie spieszy się z ujawnianiem szczegółów akcji Onimusha: Way of the Sword — pierwszej nowej gry serii od prawie dwudziestu lat. Jednak stopniowo deweloperzy odsłaniają zasłonę tajemnicy, a w sieci pojawia się ciekawa informacja.
Co wiadomo
Producent Akihito Kadowaki i kierownik projektu Satoru Nihei rozmawiali z dziennikarzami japońskiego wydania Famitsu i ujawnili ważne szczegóły Onimusha: Way of the Sword.
Poinformowali, że w grze nie będzie otwartego świata, ponieważ jest tworzona z maksymalnym uwzględnieniem starych części serii, w tym Onimusha: Warlords. Gracze będą musieli bronić przestronnych półotwartych lokacji przed demonami, a przejście między nimi będzie miało miejsce w miarę rozwoju fabuły.
Pomimo braku otwartego świata, Way of the Sword stanie się najdłuższą częścią Onimusha — jedynie przejście głównego wątku fabularnego zajmie ponad 20 godzin, a uwzględniając dodatkowe aktywności, potrzebnego będzie znacznie więcej czasu.
W podstawie fabuły gier serii Onimusha leżą rzeczywiste wydarzenia historyczne i osobowości, które naturalnie wkomponowane są w mroczny, fantastyczny świat, a historia Way of the Sword nie będzie wyjątkiem.
Wcześniej Capcom ogłosił, że Onimusha: Way of the Sword zaoferuje nowe spojrzenie na franczyzę i zbliży ją do współczesnych standardów, a system walki będzie spektakularny i złożony, ale nie zbyt trudny.
Kiedy oczekiwać
Premiera Onimusha: Way of the Sword przewidziana jest na 2026 rok na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S.
Źródło: Famitsu