Reżyser The Last of Us Part II nie ma nic przeciwko modom na PC, nawet jeśli to oznacza zastąpienie Elly Shrekem

Programiści z Naughty Dog, przygotowując się do wydania The Last of Us Part 2 na PC, wyrazili pozytywne nastawienie do modyfikacji gry tworzonych przez społeczność. Matthew Gallant, reżyser gry, zauważył, że mody mogą uczynić grę bardziej komfortową dla graczy i rozszerzyć ich doświadczenia.
Co wiadomo
Gallant podkreślił, że wydanie gry na PC otwiera nowe możliwości dla modyfikacji, dając społeczności więcej swobody twórczej. Zauważył również, że zespół jest zainteresowany tym, jak gracze zmieniają grę i uważa, że takie modyfikacje mogą dać deweloperom nowe pomysły na ulepszenie gry.
Gdy zapytano Gallanta o możliwość pojawienia się modów, które zastępują postacie w grze, na przykład, Shrekem, odpowiedział, że zespół cieszy się z każdej interakcji społeczności z ich projektami, nawet jeśli obejmuje to „zabawne poprawki”. Dodał, że gry wideo mają unikalną cechę - gracze wnoszą wiele własnego wkładu do doświadczenia gry, co uzupełnia historię, którą opowiada gra.
The Last of Us Part 2 wychodzi na PC 3 kwietnia i już zdobyła oficjalny status Steam Deck Verified. Gracze mogą zapoznać się z wymaganiami systemowymi i innymi szczegółami przed premierą pod tym linkiem.
Źródło: Game Informer