Oceny Nioh 2 dla PlayStation 4: Dark Souls z samurajami, na który zasługujemy

Pozostał tylko jeden dzień do oficjalnej premiery Nioh 2 na PlayStation 4, ale dziennikarzom udało się już zagrać w nowej wersji Koei Tecmo i podzielić się swoimi wrażeniami.

Co wiadomo

Nioh 2 ponownie wrzuci graczy do starożytnej i tajemniczej Japonii, ale tym razem gracze będą mogli odwiedzić Dark Kingdom. Główny bohater nauczył się korzystać z demonicznej mocy Yokai, która daje mu nowe potężne ataki.

Po 45 opiniach krytyków ocena Nioh 2 na Metacritic wzrosła do 86 punktów. Dziennikarz Wccftech ustalił projekt na 96 punktów, gdy twórcy sfinalizowali dobre strony oryginalnej gry i pozbyli się pewnych problemów. Ponadto Koei Tecmo odświeżył system walki, dodając nowe mechaniki.

„Nioh 2 opiera się na sukcesach i porażkach swojego poprzednika i oferuje nowe narzędzia do bitew jako pół-yokai”, Wccftech.

Push Square ocenił Nioh 2 na 80 punktów. Dziennikarz zapisał także zalety innowacji w systemie walki, ale zbeształ projekt za drzewo wyrównujące, fabułę i problemy z równowagą. Niemniej jednak autor polecił grę fanom Dark Souls i podobnych projektów.

„Pomimo słabego drzewa umiejętności, zapomnianej historii i drobnych problemów z równowagą, Drużyna Ninja połączyła najlepsze elementy rozgrywki w grze. Jest to cenny przewodnik dla tych, którzy uważają się za fanów oryginalnych lub From Software Software ”- Push Square.

Oceny Nioh 2:

  • Wccftech - 96
  • PlayStation Universe - 95
  • IGN - 90
  • TheSixthAxis - 90
  • GamesRadar + - 90
  • God is a Geek - 90
  • Game Informer - 85
  • Push Square - 80
  • Hardcore Gamer - 80

Źródło: Metacritic

Dla graczy, którzy chcą wiedzieć więcej:

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();