Efektowny zwiastun La Quimera ujawnia datę premiery futurystycznego strzelanki od twórców serii Metro

Efektowny zwiastun La Quimera ujawnia datę premiery futurystycznego strzelanki od twórców serii Metro
Główna sztuka La Quimera. Źródło: Steam

Studio Reburn, założone przez byłych deweloperów z ukraińskiego studia 4A Games, ujawnili datę premiery ambitnej strzelanki La Quimera

Co wiadomo

Twórcy serii Metro zaprezentowali efektowny zwiastun rozgrywki La Quimera, w którym pokazano dużą różnorodność broni i wrogów, a także przypomnieli, że grę można przechodzić zarówno w pojedynkę, jak i w trybie kooperacji.

La Quimera zadebiutuje 25 kwietnia na PC w Steam, a już 12 kwietnia odbędzie się zamknięte beta-testowanie, na które mogą aplikować wszyscy chętni.

Przypominamy, że wydarzenia w La Quimera rozgrywają się w 2064 roku w południowoamerykańskim megapolis.

Oto jak gra jest opisana w Steam:

Jest rok 2064. Większość narodowych państw przestała istnieć. Seria katastrof naturalnych i technologicznych w latach 30. i 40. doprowadziła do upadku globalnych systemów i fragmentacji ludzkich społeczeństw. Polityczne twory w tym nowym świecie reprezentują mikropaństwa, które, pomimo trwających konfliktów między państwami a korporacjami, zazwyczaj nie widzą sensu w utrzymywaniu własnych armii i muszą polegać na najemnikach. Nastała „złota era” prywatnych firm wojskowych.

Pod względem rozgrywki i reżyserii scen La Quimera przypomina Metro, ale z wyraźnym zwrotem w kierunku estetyki cyberpunku i zwiększoną dynamiką wydarzeń. Co ciekawe, za fabułę odpowiada znany duński reżyser i scenarzysta Nicolas Winding Refn, którego gracze mogą znać z roli Hartmana w Death Stranding.

Źródło: Reburn

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();