Dlaczego Bungie postanowiło uczynić Marathon strzelanką typu extraction? Wszystko przez wiele różnych opcji działania, które stają się istotne w tym gatunku

Dlaczego Bungie postanowiło uczynić Marathon strzelanką typu extraction? Wszystko przez wiele różnych opcji działania, które stają się istotne w tym gatunku
Zrzut ekranu z Marathon. Źródło: Bungie

W sytuacji, gdy wielu poniosło porażkę w dziedzinie strzelanek typu extraction, a tytani, tacy jak Hunt Showdown, nieprzerwanie dominują, pojawia się uzasadnione pytanie: dlaczego Bungie zdecydowało się zaryzykować z swoją strzelanką Marathon? Dyrektor gry Joe Ziegler ujawnia wizję zespołu na stworzenie unikalnego doświadczenia w tym trudnym gatunku.

Co wiadomo

Dla Bungie strzelanki typu extraction symbolizują tę rzadką w grach sytuację, kiedy masz wiele różnych możliwości działania, a wszystkie one w dziwny sposób stają się znaczące. Grając, przeżywasz naprawdę dramatyczne historie o przetrwaniu. Każda twoja decyzja staje się albo przyczyną żalu, albo momentem zachwytu.

Ta idea, że za rogiem może być albo niespodziewane światło, albo ciemna przepaść, w której cię zniszczą. Ten awanturniczy aspekt próby przetrwania w niebezpiecznym środowisku jest niezwykle porywający i unikalny, i Ziegler uważa, że to właśnie dlatego strzelanka typu extraction stała się idealną grą dla studia.

Bo studio uwielbia tworzyć te szalone doświadczenia FPS, które mają wzniosłe i emocjonujące momenty – chcieliśmy wprowadzić to na nowy poziom z czymś takim jak Marathon.

Zespół wyjaśnił, że w Marathon pragną stworzyć społecznościową strzelankę typu extraction, która będzie bardziej przyjemna, dostępna i interesująca.

Marathon planowany jest do wydania 23 września 2025 roku na PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC.

Źródło:?Gaming Interviews

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();