Ghost of Yotei już działa dobrze i wydaje się naturalny oraz intuicyjny, mówi były szef PlayStation

Autor: Vladislav Nuzhnov | 16.04.2025, 10:30
Ogłoszenie Ghost of Yotei: nowe spojrzenie na bezpieczeństwo danych w erze cyfrowej Baner Ghost of Yotei. Źródło: Sony

Shuhei Yoshida, były szef PlayStation i, wydaje się, nieoficjalny beta-tester Ghost of Yotei, podzielił się swoimi wrażeniami z wczesnej wersji nadchodzącego samurajskiego akcji w otwartym świecie, a są one więcej niż pozytywne. Według Yoshidy, jego czas z grą "zawsze wydawał się wspaniały".

Co wiadomo

Nowy projekt Sucker Punch, obiecujący krwawą wersję Japonii XVIII wieku, wciąż pozostaje jedną z najbardziej oczekiwanych zagadek 2025 roku bez dokładnej daty premiery. Jednak, podczas gdy fani Ghost of Tsushima muszą uzbroić się w cierpliwość, Yoshida radośnie informuje, że Yotei już teraz działa dobrze.

"Naughty Dog i Sucker Punch zawsze starają się, aby gra wydawała się właściwa", powiedział Yoshida w niedawnym odcinku podcastu Easy Allies.

To ten przypadek, kiedy zapominasz, że trzymasz kontroler, gra staje się tak naturalna i intuicyjna

Yoshida podkreślił również, że Sucker Punch "w jakiś sposób, zawsze od najwcześniejszych etapów rozwoju" udaje się stworzyć całkowicie grywalną grę wideo bez błędów.

"W jakiś sposób, gra nie wywala się", zauważył zaskoczony Yoshida.

Mamy nadzieję, że gra nie zostanie opóźniona i wyjdzie w 2025 roku wyłącznie na PlayStation 5.

Źródło:?Easy Allies