Część graczy nie podoba się szare i matowe wyświetlanie Marathon, ale dyrektor artystyczny gry sugeruje, że to może się zmienić

Część graczy nie podoba się szare i matowe wyświetlanie Marathon, ale dyrektor artystyczny gry sugeruje, że to może się zmienić
Zrzut ekranu z Marathon. Źródło: Bungie

Po pokazaniu pierwszych materiałów z rozgrywki nadchodzącego strzelca Marathon, wśród graczy pojawiły się obawy dotyczące stylu wizualnego gry. Niektórzy użytkownicy zauważyli nadmierną "matowość" obrazu, który dodatkowo wygląda blado. Jednak dyrektor artystyczny franczyzy szybko uspokoił społeczność, podkreślając wczesny etap rozwoju projektu.

Co jest znane

W swoim komentarzu deweloper zaznaczył, że zespół intensywnie pracuje nad wieloma aspektami gry, dążąc do uczynienia jej jak najbardziej wciągającą. Dodał również, że porównywanie obecnego stanu gry do "zachwycających renderów stworzonych w Blenderze" jest obecnie niepoprawne.

To oświadczenie daje nadzieję, że wizualna strona Marathon jeszcze ulegnie znacznym zmianom i poprawkom przed premierą. Biorąc pod uwagę reputację Bungie w tworzeniu jakościowych i wizualnie atrakcyjnych gier, istnieją podstawy, by mieć nadzieję, że ostateczny wygląd Marathon będzie w stanie zaspokoić oczekiwania graczy.

Jednak można zrozumieć reakcję ludzi, gdy jaskrawo nasycone materiały promocyjne już dają ci pewne wyobrażenie o stylu gry, a w demonstracji rozgrywki widzisz nieco inną historię. A do premiery zostało jeszcze pół roku, więc w tym czasie pewne rzeczy mogą się zmienić. Na razie pozostaje tylko obserwować.

Marathon planowany jest na premierę 23 września 2025 roku na PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC.

Źródło:?@TauCetiGG

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();