The Outer Worlds 2 zadowoli graczy interesującymi lokalizacjami i pasjonującymi questami, ale nie zmęczy rozmiarami

The Outer Worlds 2 zadowoli graczy interesującymi lokalizacjami i pasjonującymi questami, ale nie zmęczy rozmiarami
Sztuka The Outer Worlds 2. Źródło: Game Rant

Na kanale IGN opublikowano ekskluzywne wideo z deweloperami ze studia Obsidian, którzy opowiedzieli o lokalizacjach gry RPG The Outer Worlds 2.

Co wiadomo

Dyrektor gry Brandon Adler i dyrektor artystyczny Daniel Alpert poinformowali, że ich zespół uwzględnił uwagi graczy dotyczące skromnej zawartości i skali lokalizacji pierwszej części The Outer Worlds, a w sequelu będą one większe, bardziej różnorodne i kompleksowe. Jednak autorzy podkreślili, że nowoczesny trend na nadmiernie rozciągnięte gry omija The Outer Worlds 2, ponieważ nie mają celu stworzenia maksymalnie ogromnych stref gry — najważniejsza jest zawartość i narracja.

Jako przykład autorzy pokazali osadę Golden Ridge, położoną na planecie-księżycu Dorado. Przy jej tworzeniu projektanci odeszli od typowej estetyki retrofuturystycznej i zwrócili się ku klasycznym westernom, co pozwoliło nadać tej lokalizacji charakteru i tożsamości.

1
2
3

Na każdej planecie i księżycu gracze znajdą wiele interesujących miejsc, niezwykłych postaci, cennych przedmiotów i pasjonujących questów.

Oczywiście mamy główną linię fabularną, której należy się trzymać podczas przechodzenia, ale jednocześnie w prawdziwym stylu Obsidian pozwalamy graczom iść tam, gdzie chcą i robić wszystko, co chcą.

Kiedy oczekiwać

Premiera The Outer Worlds 2 planowana jest na 2025 roku na PC (Steam, Battle.net), PlayStation 5 i Xbox Series, łącznie z Game Pass.

Źródło: IGN

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();