The Outer Worlds 2 zadowoli graczy interesującymi lokalizacjami i pasjonującymi questami, ale nie zmęczy rozmiarami

Autor: Anton Kratiuk | 17.04.2025, 13:58
Spotkaj: koncepcyjna sztuka The Outer Worlds 2 wzbudza entuzjazm wśród fanów Sztuka The Outer Worlds 2. Źródło: Game Rant

Na kanale IGN opublikowano ekskluzywne wideo z deweloperami ze studia Obsidian, którzy opowiedzieli o lokalizacjach gry RPG The Outer Worlds 2.

Co wiadomo

Dyrektor gry Brandon Adler i dyrektor artystyczny Daniel Alpert poinformowali, że ich zespół uwzględnił uwagi graczy dotyczące skromnej zawartości i skali lokalizacji pierwszej części The Outer Worlds, a w sequelu będą one większe, bardziej różnorodne i kompleksowe. Jednak autorzy podkreślili, że nowoczesny trend na nadmiernie rozciągnięte gry omija The Outer Worlds 2, ponieważ nie mają celu stworzenia maksymalnie ogromnych stref gry — najważniejsza jest zawartość i narracja.

Jako przykład autorzy pokazali osadę Golden Ridge, położoną na planecie-księżycu Dorado. Przy jej tworzeniu projektanci odeszli od typowej estetyki retrofuturystycznej i zwrócili się ku klasycznym westernom, co pozwoliło nadać tej lokalizacji charakteru i tożsamości.

Na każdej planecie i księżycu gracze znajdą wiele interesujących miejsc, niezwykłych postaci, cennych przedmiotów i pasjonujących questów.

Oczywiście mamy główną linię fabularną, której należy się trzymać podczas przechodzenia, ale jednocześnie w prawdziwym stylu Obsidian pozwalamy graczom iść tam, gdzie chcą i robić wszystko, co chcą.

Kiedy oczekiwać

Premiera The Outer Worlds 2 planowana jest na 2025 roku na PC (Steam, Battle.net), PlayStation 5 i Xbox Series, łącznie z Game Pass.

Źródło: IGN