The Outer Worlds 2 zadowoli graczy interesującymi lokalizacjami i pasjonującymi questami, ale nie zmęczy rozmiarami

Na kanale IGN opublikowano ekskluzywne wideo z deweloperami ze studia Obsidian, którzy opowiedzieli o lokalizacjach gry RPG The Outer Worlds 2.
Co wiadomo
Dyrektor gry Brandon Adler i dyrektor artystyczny Daniel Alpert poinformowali, że ich zespół uwzględnił uwagi graczy dotyczące skromnej zawartości i skali lokalizacji pierwszej części The Outer Worlds, a w sequelu będą one większe, bardziej różnorodne i kompleksowe. Jednak autorzy podkreślili, że nowoczesny trend na nadmiernie rozciągnięte gry omija The Outer Worlds 2, ponieważ nie mają celu stworzenia maksymalnie ogromnych stref gry — najważniejsza jest zawartość i narracja.
Jako przykład autorzy pokazali osadę Golden Ridge, położoną na planecie-księżycu Dorado. Przy jej tworzeniu projektanci odeszli od typowej estetyki retrofuturystycznej i zwrócili się ku klasycznym westernom, co pozwoliło nadać tej lokalizacji charakteru i tożsamości.






Na każdej planecie i księżycu gracze znajdą wiele interesujących miejsc, niezwykłych postaci, cennych przedmiotów i pasjonujących questów.
Oczywiście mamy główną linię fabularną, której należy się trzymać podczas przechodzenia, ale jednocześnie w prawdziwym stylu Obsidian pozwalamy graczom iść tam, gdzie chcą i robić wszystko, co chcą.
Kiedy oczekiwać
Premiera The Outer Worlds 2 planowana jest na 2025 roku na PC (Steam, Battle.net), PlayStation 5 i Xbox Series, łącznie z Game Pass.
Źródło: IGN