Lords of the Fallen otrzymał największą aktualizację 2.0: w grze pojawił się bezszwowy kooperatyw i wiele interesujących nowości

Lords of the Fallen otrzymał największą aktualizację 2.0: w grze pojawił się bezszwowy kooperatyw i wiele interesujących nowości
Plakat Lords of the Fallen 2.0. Źródło: CI Games

CI Games i Hexworks wypuściły dużą aktualizację 2.0 dla hardkorowej gry akcji RPG Lords of the Fallen, która kończy wsparcie dla gry.

Co wiadomo

Jak obiecywali deweloperzy, w grze dodano bezszwowy tryb kooperacji, a drugi gracz nie musi kupować Lords of the Fallen — ten, kto ma grę, może wydać przyjacielowi darmowy kupon, po czym nowicjusz przechodzi poziom szkoleniowy i zaczyna wspólną rozgrywkę. Postępy będą zapisywane między sesjami, zdobyty ekwipunek i statystyki pozostaną przy stworzonych postaciach, ale stan świata gry pozostaje u twórcy sesji.

Aktualizacja 2.0 dla Lords of the Fallen

Dodatkowo w grze pojawiły się nowe sposoby znajdowania właściwej drogi, specjalny przycisk do skakania, usprawniony interfejs użytkownika, rozszerzone możliwości w edytorze postaci i zwiększona zwinność bohatera.

Szef CI Games Marek Tymiński tak skomentował wydanie aktualizacji i zakończenie pracy nad grą:

Szczerze mówiąc, gra wyszła daleko poza to, co początkowo sobie wyobrażaliśmy, kiedy uruchamialiśmy ją w 2023 roku. Teraz jest idealny moment, aby nowi gracze dołączyli do naszej franczyzy, a obecni fani — odkryli Lords w nowym, ekscytującym świetle.

Aktualizacja 2.0 jest już dostępna na PS5 i Xbox Series, a na PC jej wydanie nieco się opóźnia z powodów technicznych.

Uwzględniamy, że do 1 maja w różnych sklepach na Lords of the Fallen obowiązuje zniżka do 72%.

Źródło: @lotfgame

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();