Kojima Productions przejdzie do „Fazy 2” po Death Stranding 2 i skupi się na OD, Physint oraz nowych projektach

Kojima Productions przejdzie do „Fazy 2” po Death Stranding 2 i skupi się na OD, Physint oraz nowych projektach
Logo Kojima Productions. Źródło: Kojima Productions

Hideo Kojima (Hideo Kojima) ogłosił, że po zakończeniu prac nad Death Stranding 2: One The Beach, jego studio, Kojima Productions, przejdzie do "Fazy 2". W tej nowej fazie deweloperzy skupić się na przyszłych projektach: grze horroru OD, szpiegowskim akcji Physint oraz anime-seriach.

Co wiadomo

Kojima opisał "Fazę 1" jako okres, który? był poświęcony tworzeniu i rozwijaniu nowych obiektów własności intelektualnej, skierowany na wydania multiplatformowe. Podkreślił, że jako niezależne studio, Kojima Productions musi nawiązać partnerstwa w celu wsparcia przyszłych inicjatyw.

Co jeszcze wiadomo

Physint, ogłoszone w lutym 2024 roku, ma być grą stealth nowej generacji i rozpocznie pełnoprawny rozwój po wydaniu Death Stranding 2. Kojima podkreślił szeroką współpracę swojego studia z Sony, nie tylko w obszarze gier, ale również muzyki i filmu, sugerując silne partnerstwo dla tego projektu.

W międzyczasie, OD, ogłoszone w grudniu 2023 roku, to ekskluzywna gra horroru na Xbox, stworzona z wykorzystaniem Unreal Engine 5 oraz chmurowych technologii Microsoftu. W grze będą zaangażowani prawdziwi aktorzy, w tym Sofia Lillis, Hunter Schafer oraz Udo Kier. Rozwój został opóźniony z powodu strajku SAG-AFTRA, ale oczekuje się, że zostanie wznowiony.

Kiedy się spodziewać?

Death Stranding 2: On the Beach zostanie wydany ekskluzywnie na PlayStation 5 26 czerwca 2025 roku.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();