Czekamy na szczegóły Death Stranding 2: On the Beach — dziennikarze czołowych mediów gier odwiedzili biuro Kojima Production i zapoznali się z grą

Kampania reklamowa Death Stranding 2: On the Beach nabiera tempa. Kojima Production już zaprezentowało kilka trailerów z rozgrywki, ale na początku maja w sieci pojawi się więcej materiałów na temat jednej z najbardziej oczekiwanych gier 2025 roku.
Co wiadomo
Hideo Kojima zaprosił przedstawicieli mediów gier i popularnych blogerów. Na przedstawionych zdjęciach są dziennikarze GameSpot, VGC, Eurogamer oraz oczywiście przyjaciel japońskiego twórcy gier — prezenter Geoff Keighley.




Wszyscy mieli okazję zapoznać się z Death Stranding 2: On the Beach, ocenić podstawowe mechaniki rozgrywki, porozmawiać z twórcami i prawdopodobnie poznać ekskluzywne szczegóły gry.
Już 8 maja dziennikarze będą mogli opublikować swoje materiały zapoznawcze i opowiedzieć widzom o swoich wrażeniach z gry.
Kiedy pojawią się pełne recenzje — na razie nie wiadomo, oczywiście wydarzy się to na kilka dni przed premierą Death Stranding 2: On the Beach, która, przypomnijmy, odbędzie się 26 czerwca tylko na PlayStation 5.
Źródło: @KojiPro2015, @geoffkeighley