Czekamy na szczegóły Death Stranding 2: On the Beach — dziennikarze czołowych mediów gier odwiedzili biuro Kojima Production i zapoznali się z grą

Czekamy na szczegóły Death Stranding 2: On the Beach — dziennikarze czołowych mediów gier odwiedzili biuro Kojima Production i zapoznali się z grą
Zdjęcie z spotkania w Kojima Production. Źródło: Kojima Production

Kampania reklamowa Death Stranding 2: On the Beach nabiera tempa. Kojima Production już zaprezentowało kilka trailerów z rozgrywki, ale na początku maja w sieci pojawi się więcej materiałów na temat jednej z najbardziej oczekiwanych gier 2025 roku.

Co wiadomo

Hideo Kojima zaprosił przedstawicieli mediów gier i popularnych blogerów. Na przedstawionych zdjęciach są dziennikarze GameSpot, VGC, Eurogamer oraz oczywiście przyjaciel japońskiego twórcy gier — prezenter Geoff Keighley.

1
2

Wszyscy mieli okazję zapoznać się z Death Stranding 2: On the Beach, ocenić podstawowe mechaniki rozgrywki, porozmawiać z twórcami i prawdopodobnie poznać ekskluzywne szczegóły gry.

Już 8 maja dziennikarze będą mogli opublikować swoje materiały zapoznawcze i opowiedzieć widzom o swoich wrażeniach z gry.

Kiedy pojawią się pełne recenzje — na razie nie wiadomo, oczywiście wydarzy się to na kilka dni przed premierą Death Stranding 2: On the Beach, która, przypomnijmy, odbędzie się 26 czerwca tylko na PlayStation 5.

Źródło: @KojiPro2015, @geoffkeighley

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();