Bethesda ogłosiła, że prace nad The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered rozpoczęły się już w 2021 roku

Bethesda ogłosiła, że prace nad The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered rozpoczęły się już w 2021 roku
Plakat The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered. Źródło: Bethesda

Pomimo pewnych drobnych trudności, The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered stała się udanym projektem: szczytowa liczba graczy online na Steam przekroczyła 180 tysięcy, a oceny graczy na?Metacritic?zatrzymały się na poziomie 71 punktów. Z tej okazji Bethesda nieco zreflektowała się nad rozwojem gry na swoim koncie Twitter (tak, nie będziemy nazywać tej sieci społecznościowej "X"):

Co wiadomo

W szczególności deweloperzy poinformowali, że prace nad grą rozpoczęły się już w 2021 roku:

"Kiedy rozpoczęliśmy ten projekt w 2021 roku, mieliśmy na celu tchnąć nowe życie w rozdział The Elder Scrolls, który wyznaczył drogę dla wielu naszych gier".

Podkreślili także, że pomimo wszelkich zmian, projekt zawsze był planowany jako remaster, a nie remake, ponieważ Bethesda chciała, aby gra czuła się jak "ta sama", ale z użyciem niektórych technologii nowoczesnego sprzętu.

Również deweloperzy zaznaczyli pracę firmy Virtuos, która wspomagała ich w rozwoju:

"Mieliśmy ogromne szczęście współpracować z fantastycznym zespołem i partnerami z Virtuos. Chociaż mieliśmy już doświadczenie we wspólnej pracy, nigdy wcześniej nie podejmowaliśmy się czegoś o takiej skali. Każdy element — od sztuki, animacji, efektów specjalnych po najmniejsze szczegóły świata gry — został starannie zaktualizowany".

Gdzie można zagrać?

The Elder Scrolls 4: Oblivion dostępna jest do grania na PlayStation 5, Xbox Series i PC (Steam, Xbox App).

Źródło: BethesdaStudios

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();