Prace nad Manor Lords intensywnie trwają: autor strategii ujawnia swoje najbliższe plany dotyczące ulepszenia gry

Prace nad Manor Lords intensywnie trwają: autor strategii ujawnia swoje najbliższe plany dotyczące ulepszenia gry
Główny art Manor Lords. Źródło: Steam

Z okazji pierwszej rocznicy wydania w wersji wczesnego dostępu strategii Manor Lords, jej autor Grzegorz Styczeń opublikował na Steamie post, w którym ujawnia najbliższe plany rozwoju gry.

Co wiadomo

Autor poinformował, że zebrał niewielki zespół, który pomoże mu zrealizować jego pomysły na rozwój Manor Lords, a teraz Slavic Magic to pełnoprawne studio indie.

Twórca planuje znacznie poprawić niektóre mechaniki Manor Lords i dodać nowe możliwości. Sztuczna inteligencja stanie się jeszcze lepiej reagować na działania gracza, a mechanika handlu i wymiany towarów stanie się bardziej dynamiczna i przemyślana. W grze pojawi się szczegółowa statystyka produkcji i zużycia zasobów.

W Manor Lords planują wprowadzenie mechaniki wsparcia dla budynków w dobrym stanie, na przykład niektóre konstrukcje należy remontować. Konieczne będzie również dbanie o ciągłą pracę różnych warsztatów i rzemiosł. Tak więc, do kuźni należy regularnie dostarczać narzędzia, a do kopalni — deski. Gracze będą mieć możliwość zwiększenia efektywności przedsiębiorstw.

Szereg uwagi w Manor Lords zostanie poświęcony budownictwu kamiennemu, w tym celu powstanie specjalny kamieniołom i piec do wypalania cegieł.

Slavic Magic zajmie się przetwarzaniem już istniejących elementów Manor Lords i nawet stylizuje interfejs na manuskrypty.

1
2
3

Strategia jest dostępna w wersji wczesnego dostępu na Steam, EGS, GOG i PC Game Pass.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();