Twórcy Marathon wciąż szukają idealnego rozwiązania do wdrożenia czatu proximity, ale nie należy go oczekiwać przy premierze

Twórcy Marathon wciąż szukają idealnego rozwiązania do wdrożenia czatu proximity, ale nie należy go oczekiwać przy premierze
Zrzut ekranu z Marathon. Źródło: Bungie

Mówiąc o nadchodzącej reaktywacji strzelanki Marathon, gracze z niecierpliwością czekają na nowe szczegóły dotyczące rozgrywki, a jedną z interesujących możliwości może być czat proximity, który pozwala na komunikację z przeciwnikami, co jest charakterystyczne dla gier w gatunku extraction shooter. Dyrektor gry Joe Ziegler niedawno podzielił się świeżymi informacjami na temat tej funkcji, zauważając, że zespół wciąż pracuje nad tym, jak dokładnie zostanie ona zrealizowana w grze.

Co wiadomo

Według Zieglera, wdrożenie czatu proximity jest trudnym zadaniem, szczególnie z uwagi na wymagania dotyczące standardów i bezpieczeństwa graczy. Z tego powodu prawdopodobnie nie należy oczekiwać, że ta funkcja pojawi się od razu po premierze gry.

"Wciąż próbujemy zrozumieć, jak to zrobić i jaką formę to przybierze w naszej grze. Prawdopodobnie nie na starcie, ponieważ są pytania dotyczące zgodności ze standardami i bezpieczeństwem," – poinformował Joe Ziegler.

Jednak takie komentarze wywołują pewien sceptycyzm, ponieważ można po prostu dodać możliwość włączenia lub wyłączenia czatu proximity i na tym wszystko, ale deweloperzy mają jakieś dziwne widzenie.

Premiera Marathon odbędzie się 23 września na PC, Xbox Series i PlayStation 5.

Źródło:?@TauCetiGG

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();