Za kulisami Tales of the Shire: deweloperzy ujawnili interesujące szczegóły urokliwej symulacji hobbita
Studio Wētā Workshop zaprezentowało nowy materiał, poświęcony Tales of the Shire — urokliwej grze osadzonej w uniwersum “Władca Pierścieni”.
Co wiadomo
10-minutowy filmik to bezpośrednia opowieść deweloperów o tym, jak stworzono grę, jakie trudności napotkali przy realizacji swoich pomysłów, co udało im się zrealizować, a co pozostało jedynie w zamyśle.
Komentarze deweloperów są uzupełnione ujęciami z rozgrywki Tales of the Shire, pokazano również, jak gra wyglądała na wczesnym etapie produkcji.
Oddzielnie autorzy zwrócili uwagę na edytor postaci, chcieli, aby każdy gracz mógł stworzyć swojego idealnego hobbita i dostarczyli do tego ogromną liczbę opcji — można dostosować nawet rozmiar stóp.
Przypomnijmy, wydarzenia Tales of the Shire rozgrywają się w osadzie hobbitów — Shire. Jej mieszkańcy preferują prowadzenie spokojnego trybu życia, nie akceptują przemocy, przytulnie urządzają swoje domy i działki, uwielbiają święta i wędkarstwo, uprawiają kwiaty i radośnie spędzają czas — tym właśnie będą zajmować się gracze w Tales of the Shire.
Koncepcyjnie Tales of the Shire przypomina popularną grę indie Stardew Valley: jest tak samo kolorowa, spokojna, “przytulna”, przyjazna i bardzo pozytywna. W grze będzie dynamiczna zmiana pór roku i pogody, krótka kampania fabularna, przewidziane nagrody za codzienną aktywność i wiele więcej.
Kiedy czekać
Premiera Tales of the Shire planowana jest na 29 lipca na PC (Steam), PlayStation 5, Xbox Series i Nintendo Switch.
Źródło: Tales of the Shire