Za kulisami Tales of the Shire: deweloperzy ujawnili interesujące szczegóły urokliwej symulacji hobbita

Za kulisami Tales of the Shire: deweloperzy ujawnili interesujące szczegóły urokliwej symulacji hobbita
Główny art Tales of the Shire. Źródło: Steam

Studio Wētā Workshop zaprezentowało nowy materiał, poświęcony Tales of the Shire — urokliwej grze osadzonej w uniwersum “Władca Pierścieni”.

Co wiadomo

10-minutowy filmik to bezpośrednia opowieść deweloperów o tym, jak stworzono grę, jakie trudności napotkali przy realizacji swoich pomysłów, co udało im się zrealizować, a co pozostało jedynie w zamyśle.

Komentarze deweloperów są uzupełnione ujęciami z rozgrywki Tales of the Shire, pokazano również, jak gra wyglądała na wczesnym etapie produkcji.

Oddzielnie autorzy zwrócili uwagę na edytor postaci, chcieli, aby każdy gracz mógł stworzyć swojego idealnego hobbita i dostarczyli do tego ogromną liczbę opcji — można dostosować nawet rozmiar stóp.

Przypomnijmy, wydarzenia Tales of the Shire rozgrywają się w osadzie hobbitów — Shire. Jej mieszkańcy preferują prowadzenie spokojnego trybu życia, nie akceptują przemocy, przytulnie urządzają swoje domy i działki, uwielbiają święta i wędkarstwo, uprawiają kwiaty i radośnie spędzają czas — tym właśnie będą zajmować się gracze w Tales of the Shire.

Koncepcyjnie Tales of the Shire przypomina popularną grę indie Stardew Valley: jest tak samo kolorowa, spokojna, “przytulna”, przyjazna i bardzo pozytywna. W grze będzie dynamiczna zmiana pór roku i pogody, krótka kampania fabularna, przewidziane nagrody za codzienną aktywność i wiele więcej.

Kiedy czekać

Premiera Tales of the Shire planowana jest na 29 lipca na PC (Steam), PlayStation 5, Xbox Series i Nintendo Switch.

Źródło: Tales of the Shire

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();