Wszystko, co chcieliście wiedzieć o postaciach i lokalizacjach GTA VI, jest już dostępne na stronie gry wraz z siedemdziesięcioma zrzutami ekranu

Wszystko, co chcieliście wiedzieć o postaciach i lokalizacjach GTA VI, jest już dostępne na stronie gry wraz z siedemdziesięcioma zrzutami ekranu
Główna grafika Grand Theft Auto VI. Źródło: Rockstar

Kilka godzin temu studio Rockstar Games wydało niesamowity drugi zwiastun GTA VI. Równocześnie twórca zaktualizował stronę najbardziej oczekiwanej gry i opublikował tam ogromną ilość informacji oraz zrzutów ekranu.

Co wiadomo

W momencie pisania tego tekstu strona Grand Theft Auto VI jest "niedostępna", co oczywiście ma związek z ogromnym napływem odwiedzających, co nie jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę ogólny rozgłos wokół tej gry.

Kiedy strona znowu zacznie działać, gracze będą mogli poznać szczegóły nie tylko na temat głównych bohaterów Lucii i Jasona, ale także postaci drugoplanowych, zobaczyć lokalizacje i ocenić ogólny wygląd zaktualizowanej gry.

Przypominamy, że wydarzenia GTA VI będą miały miejsce w mieście Vice City, które jest doskonale znane graczom z tej samej gry z 2002 roku. W momencie rozpoczęcia gry Jason Duvall zajmuje się dorywczymi pracami, a jego dziewczyna Lucia Caminos siedzi w więzieniu, ale kiedy wychodzi na wolność, para zaczyna swoją działalność przestępczą i nie hamuje się moralnymi normami.

W oczekiwaniu na przywrócenie działania strony, zostawiamy kilka zrzutów ekranu:

Postacie:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Lokalizacje:

1
2
3
4
5
6
7

Kiedy można się spodziewać

Premiera GTA VI odbędzie się 26 maja 2026 roku. Gra zostanie wydana na PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Rockstar Games

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();