S.T.A.L.K.E.R.: Legenda trylogii Zony otrzymała ocenę dla PS5 i Xbox Series — szykuje się duża aktualizacja dla konsol tej generacji

S.T.A.L.K.E.R.: Legenda trylogii Zony otrzymała ocenę dla PS5 i Xbox Series — szykuje się duża aktualizacja dla konsol tej generacji
Baner S.T.A.L.K.E.R.: Legenda trylogii Zony. Źródło: GSC Game World

Kultowa trylogia S.T.A.L.K.E.R. rozszerza swoją obecność na konsolach: niedawno wersje dla PlayStation 5 i Xbox Series uzyskały oficjalną ocenę na Tajwanie, co sugeruje szybki release i specjalne poprawki dla nowoczesnych platform.

Co wiadomo

GSC Game World już potwierdziło, że pracuje nad aktualizacją z nowinkami graficznymi i technicznymi, aby zapewnić fanom jeszcze lepsze doświadczenia w przetrwaniu w Zonie.

S.T.A.L.K.E.R.: Legenda trylogii Zony to pierwszy oficjalny port wszystkich trzech oryginalnych gier serii na konsole domowe. W skład zestawu wchodzą Shadow of Chernobyl, Clear Sky oraz Call of Pripyat, które otrzymały pełne wsparcie dla gamepada, zoptymalizowane menu, nowe koło wyboru broni oraz dostosowanie do interfejsów PlayStation i Xbox. Pierwotnie wersja była tworzona dla PlayStation 4 i Xbox One.

I choć kolekcja jest już dostępna dla Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 oraz PlayStation 5 w cenie 40 dolarów, a każdą grę można zakupić osobno za 20 dolarów, aktualizacja dla obecnej generacji jest potrzebna, ponieważ na razie gry działają tylko z kompatybilnością wsteczną.

Także GSC Game World już mówiło, że pracuje nad aktualizacją z nowinkami graficznymi i technicznymi, aby zapewnić fanom jeszcze lepsze doświadczenia w przetrwaniu w Zonie. Zatem na razie pozostaje czekać na release.

Źródło: @gematsu

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();