Ale zwrot akcji: Viber zrywa biznes z Facebook

Ale zwrot akcji: Viber zrywa biznes z Facebook

Firma Rakuten Viber ogłosiła dzisiaj partnerstwo luki z Facebookiem

Co jest znane

Podczas protestów w Stanach Zjednoczonych sześć organizacji, w tym Liga Przeciwko Zniesławieniu i Narodowe Stowarzyszenie na rzecz Postępu Kolorowych Ludzi, wezwało reklamodawców do zaprzestania kosztów reklamy na Facebooku. Według nich firma nie jest w stanie chronić użytkowników przed rozprzestrzenianiem się rasistowskich haseł w sieci społecznościowej.

Viber uważa, że ​​ten problem jest ostatnim słomą dla wielu przypadków wycieku danych, w tym skandalu z Cambridge Analytica. Dlatego aplikacja do obsługi wiadomości obsługuje ruch #StopHateForProfit i przerywa wszystkie połączenia biznesowe z Facebookiem.

«Facebook nadal słabo ocenia swoją rolę w dzisiejszym świecie. Od niewłaściwego wykorzystania danych osobowych i braku jakiejkolwiek ochrony po niemożność podjęcia niezbędnych środków w celu ochrony społeczeństwa przed nienawistną retoryką. Facebook przekroczył granicę.» - Jamel Agaua, CEO Viber

Na początku lipca firma usunie rozszerzenia Facebook Connect, Facebook SDK i GIPHY ze swojej platformy. Ponadto Viber natychmiast zatrzymuje wszystkie koszty reklamy w sieci społecznościowej.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();