Gra wyścigowa Wreckfest 2 otrzymała pierwszą aktualizację zawartości: deweloperzy dodali nowe tory, samochody i funkcje społecznościowe

Gra wyścigowa Wreckfest 2 otrzymała pierwszą aktualizację zawartości: deweloperzy dodali nowe tory, samochody i funkcje społecznościowe
Sztuka Wreckfest 2. Źródło: IGN

Studio Bugbear i wydawnictwo THQ Nordic wydały pierwszą aktualizację zawartości dla gry wyścigowej Wreckfest 2, która jest dostępna w wersji wczesnego dostępu na Steam i jest “duchowym następcą” kultowego FlatOut.

Co wiadomo

Autorzy dodali do Wreckfest 2 nie tylko wsparcie dla technologii skalowania obrazu DLSS i FSR, ale także możliwość dostosowania pola widzenia (FOV) oraz poprawili działanie kontrolerów.

Co więcej, w grze pojawiła się możliwość zapraszania przyjaciół do meczów, a także wyszukiwania i sortowania otwartych serwerów. Jeśli chodzi o nową zawartość, to w Wreckfest 2 pojawiły się dwa nowe samochody: europejski sportowy sedan Bravion oraz amerykański duży sedan Rammer i dwa tory wyścigowe. Autorzy poprawili działanie AI i naprawili szereg błędów.

Pełną listę zmian można znaleźć na stronie gry na Steamie.

Przypominamy, że ogół społeczeństwa w większości pozytywnie ocenia Wreckfest 2, a w szczególności graczom podoba się zaawansowana mechanika niszczenia samochodów i przedmiotów w otoczeniu. Każde zderzenie pozostawia ślad i nie tylko deformuje nadwozie, ale także wpływa na prowadzenie pojazdu. Gra wygląda jaskrawo, efektownie, realistycznie i, mimo że mamy do czynienia z wersją wczesnego dostępu, jest bardzo technologiczna, a poprawy w porównaniu do pierwszej części są wyraźnie zauważalne. Główna skarga do deweloperów to mała ilość zawartości, ale jak widać, Bugbear aktywnie pracuje nad dodawaniem samochodów i torów.

Źródło: Steam, THQ Nordic Inside

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();