Łatka 1.4 dla STALKER 2 przywróciła życie w Strefie, nauczyła wrogów nowych działań i wyeliminowała krwawienie kiełbasy

Łatka 1.4 dla STALKER 2 przywróciła życie w Strefie, nauczyła wrogów nowych działań i wyeliminowała krwawienie kiełbasy
Plakat łatki dla S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Źródło: GSC Game World

GSC Game World nadal poprawia stan techniczny S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl i wydała kolejną dużą aktualizację.

Co wiadomo

Na PC i Xbox Series dostępna jest łatka 1.4, która przewiduje ponad siedemset poprawek i ulepszeń. Twórcy znacząco poprawili system symulacji A-Life, dzięki czemu Strefa stanie się bardziej żywa, a postacie i mutyz będą podejmować różne działania, nawet jeśli nie są w bezpośrednim zasięgu wzroku gracza. Ta mechanika nie działała poprawnie w momencie wydania STALKER 2, a autorzy dotrzymali obietnicy i poprawili ją.

Zmiany dotyczyły również zachowań mutantów, niektóre ich rodzaje będą teraz zjadać martwe ciała, a jeśli ktoś się do nich zbliży, od razu przejdą w stan gotowości bojowej.

Ludzie wrogowie nauczyli się aktywniej korzystać z osłon, będą próbowali zabić gracza granatami, a ich działania staną się bardziej skoordynowane i przemyślane. I najważniejsze — kiełbasa nie będzie już krwawić przy strzałach w nią)))

Nie zapomniano również o ogólnych ulepszeniach wydajności i stabilności.

Nową listę nowości można znaleźć na stronie S.T.A.L.K.E.R. 2 lub na stronie gry w Steam.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

  • 20 maja trylogia STALKER Legends of the Zone otrzyma aktualizację nextgen dla PC, PlayStation 5 i Xbox Series

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();