Większość testerów nienawidziła pierwszego Death Stranding: tylko 40% wyraziło pozytywną opinię

Większość testerów nienawidziła pierwszego Death Stranding: tylko 40% wyraziło pozytywną opinię
Baner Death Stranding 2. Źródło: KOJIMA PRODUCTIONS

Nawet jeśli gry Hideo Kojimy wywołują w Tobie ambiwalentne emocje, nie można nie oddać mu hołdu za odwagę i chęć do stawienia wszystkiego na jedną kartę. Death Stranding – to ten typ gry, który w nadzwyczaj konserwatywnym biznesie nigdy nie otrzymałby znacznego budżetu od Sony, gdyby nie autorytet Kojimy. A jednak można przypuszczać, że w Sony ktoś się denerwował, dowiadując się, że finansują symulator dostawy z minimalną ilością akcji, szczególnie biorąc pod uwagę pierwsze opinie testerów na temat Death Stranding.

Co wiadomo

W niedawnym wywiadzie dla Edge Magazine Kojima ujawnił zdumiewającą prawdę: większość testerów była szczerze niezadowolona z gry.

"Przeprowadziłem wiele testów monitorujących pierwszego Death Stranding. Odkryłem, że cztery na dziesięć osób lubią grę, a sześć mówi, że to okropna gra", – przyznał Kojima.

60% testerów nienawidziło gry, ale Kojima stwierdził, że 40% aprobaty to "dobry balans". Dodał również: "Nie chcę tworzyć takich gier. Nie interesuje mnie dotarcie do masowego rynku ani sprzedaż milionów kopii. To nie jest to, czego pragnę".

A ponadto zdaje się być rozczarowany tym, że ci sami testerzy Death Stranding 2 są znacznie bardziej pozytywni, do tego stopnia, że chciałby, "aby była trochę bardziej kontrowersyjna".

Death Stranding 2: On The Beach zadebiutuje 26 czerwca wyłącznie na PlayStation 5.

Przypominamy, że Kojima przygotowuje "testament pomysłów": autor Death Stranding ma nośnik z pomysłami na przyszłe gry, z których może skorzystać Kojima Productions po jego śmierci.

Źródło: GamesRadar

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();