Plotki: następną wielką bitwą NetherRealm będzie superbohaterskie Injustice 3

Plotki: następną wielką bitwą NetherRealm będzie superbohaterskie Injustice 3
Zrzut ekranu z Injustice 2. Źródło: Warner Bros. Games

Premiera Mortal Kombat 1: Definitive Edition, stworzonej przez NetherRealm Studios, wydaje się ostatecznie sygnalizować zakończenie wsparcia dla bijatyki, która przetrwała na rynku przez około 20 miesięcy po premierze. Reakcja fanów jest mieszana, szczególnie w świetle obietnic twórcy Eda Boona dotyczących długoterminowego wsparcia. Jednakże, za tym zakończeniem już majaczy interesujące pytanie: co dalej?

Co wiadomo

Pomimo tego, że w 2024 roku WB Games jasno zadeklarowała swój fokus na takich flagowych franczyzach jak Mortal Kombat, wydaje się, że następną grą od NetherRealm może być zupełnie inny znajomy wszechświat – Injustice.

Insider MultiverSusie, znany ze swoich trafnych przecieków dotyczących MultiVersus jeszcze przed ogłoszeniem o zamknięciu gry, zaintrygował fanów tweetem: "Zamknięcie MultiVersus to nieuczciwość, a powtórzenie tego to kolejna nieuczciwość. Zostawienie mnie bez jakichkolwiek przecieków to już trzecia nieuczciwość". Później pojawił się jeszcze jeden zwięzły tweet: "3." Jeśli zsumować to wszystko, to aluzja do nowej części Injustice wydaje się dość przejrzysta.

Oczywiście, to daleko nie jest oficjalne potwierdzenie, a NetherRealm jak na razie nie ogłosiło planów powrotu do bijatyki w uniwersum DC. Jednakże, biorąc pod uwagę sukces Injustice 2, która zadebiutowała w 2017 roku i otrzymała pozytywne recenzje krytyków oraz sukces komercyjny, wydanie kontynuacji nie będzie sensacją.

Źródło:?@multiversusie

Samochody autonomiczne Waymo mogą teraz poruszać się samodzielnie po autostradach

Samochody autonomiczne Waymo mogą teraz poruszać się samodzielnie po autostradach
Jaguar I-Pace od Waymo na autostradzie. Źródło: Waymo

Waymo oficjalnie uruchomiło swoje autonomiczne taksówki na autostradach USA. Teraz pasażerowie będą mogli zamawiać przejazdy autonomicznymi Jaguarami I-Pace między San Francisco, Doliną Krzemową i lokalnymi lotniskami — wszystko to bez obecności kierowcy na szybkich trasach.

Co wiadomo

Trasy operacyjne samojezdnych taksówek Waymo nie są już ograniczone tylko do ulic miejskich. Samochody mogą wjeżdżać na szybkie autostrady, wykonywać skomplikowane zmiany pasa i manewry, co wcześniej było możliwe tylko dla zwykłych taksówek czy serwisów z kierowcami. W najbliższym czasie nowe trasy będą dostępne w Los Angeles i Phoenix.

To wydarzenie oznacza technologiczny postęp dla całej branży: wejście na autostrady zwiększa techniczną złożoność eksploatacji, wymaga dużych zasobów energetycznych i porównywalny jest pod względem odpowiedzialności z tradycyjnym transportem. Teraz regulatorzy będą uważnie śledzić nie tylko bezpieczeństwo na ulicach miejskich, ale także zachowanie autonomicznych pojazdów na szybkich trasach.

Źródło: Waymo

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();