Poddać się, aby wygrać? Fortnite Ballistic otrzymał niespodziewaną funkcję dla tych, którzy stracili nadzieję

Poddać się, aby wygrać? Fortnite Ballistic otrzymał niespodziewaną funkcję dla tych, którzy stracili nadzieję
Zrzut ekranu Fortnite Ballistic. Źródło: Epic Games

W szczytowym momencie sezonu "Galaktyczna bitwa", który już przyciągnął do Fortnite takich kultowych postaci jak Mace Windu, Imperator Palpatine i Jar Jar Binks, Epic Games podjęło niespodziewany krok w swoim nowym trybie Ballistic. Teraz gracze mają możliwość poddania się w trakcie meczu, co może być prawdziwym ratunkiem dla tych, którzy czują, że mecz już nie ma sensu.

Co wiadomo

Epic Games na Twitterze ogłosiło, że gracze mogą teraz "zagłosować, aby się poddać" dla szybkiego zakończenia meczu.

Ballistic to drużynowy shooter first-person, gdzie jedna drużyna atakuje, a druga broni. Ten tryb wszedł do wczesnego dostępu w grudniu 2024 roku, a Epic Games nieustannie dodaje do niego nową zawartość. Jednak niektórzy gracze skarżyli się na jakość dopasowania przeciwników w Ballistic, twierdząc, że niezbalansowane mecze psują ogólnie pozytywne doświadczenie. Wygląda na to, że deweloperzy starają się rozwiązać ten problem, dodając możliwość poddania się w trakcie meczu.

Aby skutecznie poddać się przeciwnej drużynie w Ballistic, głosowanie musi być jednogłośne. Zapobiega to sytuacjom, w których mała grupa graczy może przedwcześnie zakończyć mecz dla całej drużyny. Ponadto, Epic Games aktywnie pracuje nad dodaniem nowych map do trybu Ballistic, chociaż nie są one jeszcze zakończone.

Przypomnijmy, że powrót Fortnite na iOS znowu jest opóźniony z powodu blokady gry w App Store.

Źródło: Epic Games

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();