REPO nie zatrzymuje się: deweloperzy reagują na błędy i dodadzą potężną broń Cart Cannon, która zniszczy wszystko na twojej drodze
Świat REPO nadal przyciąga graczy, a Semiwork nie ustaje w podgrzewaniu zainteresowania świeżą porcją świetnych aktualizacji od społeczności.
Co wiadomo
W nowym pięciominutowym filmie deweloperzy z humorem przypomnieli o ostatnim błędzie ze zdrowiem, którym wielu nadużywało przed jego poprawieniem.
Twórca studia, Pontus Sundström, wyjaśnił, że popularność tego "eksploita" doprowadziła do zmian w mechanice zdrowia i ustawieniach poziomu trudności gry. Teraz początkującym będzie trochę łatwiej, a dla zespołów pojawi się wygodna funkcja, która obniży koszty uzupełniania zapasów zdrowia.
Ale główną atrakcją filmu był rzut oka na Cart Cannon - fenomenalnie potężną broń, montowaną na wózku gracza i zdolną zniszczyć praktycznie wszystko na swojej drodze.
"I teraz mam przyjemność przedstawić zupełnie nowy przedmiot. Broń, jeśli chcesz. Ta rzecz zamieni twój wózek w bojowy czołg," - z dumą ogłosił Pontus, przedstawiając Cart Cannon.
Na końcu filmu deweloperzy pokazali ewolucję tej niszczącej broni, przekształcając ją z wybuchowej w laserową. Pontus zaznaczył, że te nowości jeszcze nie są dostępne w grze i pojawią się w jednej z przyszłych aktualizacji, ale dokładna data nie jest jeszcze znana.
Przypomnijmy, że w maju zespół Semiwork przyznał, że ogromny sukces REPO nie pozostawia im czasu na sen, co tylko podkreśla rosnącą popularność tego ekscytującego projektu. Dlatego gracze mogą tylko niecierpliwie czekać na nowe niespodzianki od deweloperów, którzy najwyraźniej nie zamierzają spoczywać na laurach.
REPO - to kooperacyjna gra w gatunku survival horror szwedzkiego studia Semiwork, która ukazała się we wczesnym dostępie na Steam. Gracze, w roli robotów, wykonują zadania tajemniczego sztucznego inteligencji, wchodząc w niebezpieczne strefy, aby znaleźć i ostrożnie transportować cenne przedmioty do punktu ewakuacji. Gra obsługuje do 6 graczy w trybie współpracy i wykorzystuje fizyczną interakcję z obiektami, co dodaje realizmu i trudności. Każda misja jest generowana proceduralnie, oferując unikalne wyzwania i wrogów. Gracze muszą koordynować działania przez czat głosowy, unikać potworów i podejmować strategiczne decyzje pod presją czasu. Zarobione środki można wydawać na ulepszanie sprzętu i nowe narzędzia. R.E.P.O. otrzymało "ekstremalnie pozytywne" oceny na Steam i stało się popularne wśród fanów kooperacyjnych horrorów.
Źródło: semiwork