Bungie stawia wszystko na jedną kartę: aby odnieść sukces, Marathon musi znaleźć się w top 5 sprzedaży roku

Bungie stawia wszystko na jedną kartę: aby odnieść sukces, Marathon musi znaleźć się w top 5 sprzedaży roku
Plakat Marathon. Źródło: Bungie

Po niezbyt ciepłym przyjęciu podczas zapowiedzi w zeszłym miesiącu oraz skandalu z skradzionymi grafikami, zespół deweloperów Marathon od Bungie znalazł się pod znacznym naciskiem. Zgodnie z danymi dziennikarza Forbes Paula Tassi (Paul Tassi), w studiu podobno występuje "swobodny spadek morale", a strategię marketingową całkowicie przemyślano — w tym anulowano planowany na czerwiec zwiastun.

Co wiadomo

W zamian zespół rzekomo przygotowuje „publiczną mapę drogową testów” zamiast otwartej bety. W firmie narasta niepokój, ponieważ potencjalna porażka Marathon może boleśnie wpłynąć na przyszłość Bungie. Powód — wysokie wewnętrzne oczekiwania. Zdaniem Tassi, gra uznawana będzie za udaną tylko pod warunkiem, że znajdzie się w top 5 sprzedaży rocznej według wersji NPD.

Dla porównania: Monster Hunter Wilds już przekroczyła granicę 10 milionów sprzedanych kopii, Assassin’s Creed Shadows zebrała ponad 3 miliony graczy w ciągu tygodnia, a remaster The Elder Scrolls IV: Oblivion — ponad 4 miliony w ciągu czterech dni.

Gdzie można zagrać?

Premiera Marathon planowana jest na 23 września na Xbox Series, PlayStation 5 oraz PC.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();