W wersji PC The Last of Us Part II dodano wsparcie dla NVIDIA DLSS 4 i Multi Frame Generation: gra otrzymała aktualizację 1.4

W wersji PC The Last of Us Part II dodano wsparcie dla NVIDIA DLSS 4 i Multi Frame Generation: gra otrzymała aktualizację 1.4
Główny art The Last of Us Part II. Źródło: Steam

Studio Nixxes wydało ważną aktualizację dla wersji PC The Last of Us Part II.

Co wiadomo

Główną nowością łatki 1.4 było dodanie wsparcia dla technologii skalowania obrazu NVIDIA DLSS 4 oraz jej nowej funkcji Multi Frame Generation, która generuje do trzech dodatkowych klatek na każdą zwykłą klatkę, co zwiększa liczbę klatek na sekundę do 8 razy w porównaniu z klasycznym renderowaniem.

Autorzy poprawili działanie skalarek firmy Intel i AMD, naprawili problem z połączeniem kontrolera DualSense przez Bluetooth, zaktualizowali Intel XeSS do wersji 2.0.1 i naprawili wiele błędów technicznych i gameplayowych.

Pełną listę zmian można znaleźć na stronie The Last of Us Part II na Steamie.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();