Rewolucja Naughty Dog: Intergalactic: Prorok Heretyk obiecuje najgłębszą rozgrywkę w historii studia oraz unikalne doświadczenie samotności
Przyszła gra przygodowa Intergalactic: Prorok Heretyk ma nie tylko rozszerzyć portfolio studia, ale również przedstawić "najgłębszą rozgrywkę", jaką kiedykolwiek stworzyło Naughty Dog.
Co wiadomo
W wywiadzie dla Sacred Symbols+ prezydenta Naughty Dog i dyrektora Intergalactic: Prorok Heretyk Nila Druckmanna zapytano o jego plany dotyczące przyszłej gry. Chociaż nie mógł podać dokładnych terminów, kiedy jego zespół podzieli się nowymi szczegółami, Druckmann przyznał, że jest niezwykle podekscytowany tym projektem.
Druckmann podkreślił, że Intergalactic: Prorok Heretyk zaoferuje najgłębszą rozgrywkę w historii Naughty Dog i nie może się doczekać, aby pokazać to publiczności. Nic dziwnego, że jego rozgrywka, podobno, już porównywana jest z wolnością gracza, jaką oferuje Elden Ring. Sugeruje to znacznie większą otwartość świata i wolność eksploracji, co stanowi poważne odejście od tradycji Naughty Dog.
Prezydent Naughty Dog również poruszył filozofię leżącą u podstaw przyszłego projektu. Dał do zrozumienia, że jego podejście polega na ignorowaniu hałasu zewnętrznego i pozostawaniu wiernym swojej wizji twórczej. "Musisz tylko ignorować i stać przy swoim, i robić to, w co wierzysz," powiedział.
Druckmann wspomniał również, że Intergalactic: Prorok Heretyk stał się teraz jego priorytetem i zaczął odmawiać innych zobowiązań, aby w pełni skupić się na rozwijaniu gry.
Niedawno Neil Druckmann także powiedział, że Intergalactic: Prorok Heretyk będzie grą o samotności. Wskazał, że Naughty Dog pracowało nad kilkoma grami, które często mają sterowanego przez SI towarzysza towarzyszącego graczowi. W Intergalactic: Prorok Heretyk wszystko będzie inaczej: reżyser gry chce, aby gracz czuł się zagubiony w miejscu, o którym nic nie wie i zdumiewał się, co się stało na planecie, kim są jej mieszkańcy oraz jaka jest ich historia.
Oczekuj ekskluzywnie na PlayStation 5.
Źródło:? Sacred Symbols+