Deweloperzy Stellar Blade obiecują "dobre wiadomości" w sprawie regionalnych ograniczeń Sony na PC

Deweloperzy Stellar Blade obiecują "dobre wiadomości" w sprawie regionalnych ograniczeń Sony na PC
Zrzut ekranu Stellar Blade. Źródło: Sony

Deweloperzy z Shift Up ogłosili, że wkrótce planują podzielić się z graczami "dobrymi wiadomościami" na temat sprzedaży Stellar Blade na PC w prawie 130 krajach, gdzie gra jest obecnie niedostępna.

Co wiadomo

Sony, będące wydawcą gry, nie sprzedaje swoich wersji na PC w regionach, w których PlayStation Network nie jest oficjalnie wspierane, chociaż do uruchomienia Stellar Blade na PC nie jest potrzebne konto.

Stellar Blade, gra akcji koreańskiego studia Shift Up, zadebiutowała na PlayStation 5 i otrzymała wysokie oceny za rozgrywkę i styl wizualny. Jednak z początkiem sprzedaży wersji na PC pojawiły się problemy: gra jest niedostępna do zakupu w prawie 130 krajach. Głównym powodem tego jest polityka Sony, które nie sprzedaje swoich gier PC w regionach bez oficjalnego wsparcia PSN.

W przeciwieństwie do niektórych innych projektów Sony, do uruchomienia Stellar Blade na PC nie jest wymagane konto PlayStation Network, co sprawia, że ograniczenia regionalne są jeszcze bardziej dziwne dla graczy.

Deweloperzy Shift Up ogłosili, że pracują nad rozwiązaniem tej sytuacji i wkrótce podzielą się pozytywnymi wiadomościami z fanami. Na razie nie jest jasne, czy chodzi o konkretne rozwiązanie, czy studio po prostu ma nadzieję znaleźć wyjście z tej sytuacji.

I mimo tego, mamy nadzieję, że deweloperzy zdołają porozumieć się z Sony i gra zostanie zakupiona przez znacznie więcej osób. Chociaż już teraz gra zdobywa szczyty na Steamie.

Źródło: @StellarBlade

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();