W The Witcher 3: Wild Hunt na PlayStation 5 i Xbox Serie pojawi się wsparcie dla modów

W The Witcher 3: Wild Hunt na PlayStation 5 i Xbox Serie pojawi się wsparcie dla modów
Sztuka Witcher 3: Wild Hunt. Źródło: CD Projekt

Studio CD Projekt RED ogłosiło wiadomość, która ucieszy miłośników tworzenia i instalowania modyfikacji użytkownika.

Co wiadomo

Polscy deweloperzy ogłosili, że wersje kultowej gry RPG The Witcher 3: Wild Hunt na PlayStation 5 i Xbox Series otrzymają oficjalne wsparcie dla modów, co jest dużą rzadkością na konsolach.

Deweloperzy wdrożą tę możliwość w jednej z aktualizacji, która zostanie wydana do końca 2025 roku. Ponadto wszystkie mody, które zostały zaprojektowane dla wersji PC The Witcher 3, staną się wieloplatformowe, co umożliwi ich wydanie również na konsolach. W tym pomoże integracja z serwisem mod io, ale w tym celu konieczna jest rejestracja na platformie i powiązanie konta ekosystemu CD Projekt.

Moduły międzyplatformowe, które wprowadzają zmiany w skryptach Wild Hunt, muszą być tworzone wyłącznie przy użyciu oficjalnych narzędzi REDkit.

Źródło: @thewitcher, The Witcher

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();