Strzelby, granatniki, hologramy i nowa rozbudowa: jakie ciekawe zmiany w rozgrywce czekają w Death Stranding 2?

Strzelby, granatniki, hologramy i nowa rozbudowa: jakie ciekawe zmiany w rozgrywce czekają w Death Stranding 2?
Zrzut ekranu z Death Stranding 2. Źródło: KOJIMA PRODUCTIONS

Do wydania Death Stranding 2: On the Beach pozostało mniej niż miesiąc, a Kojima Productions już przygotowuje głośną premierę — specjalne wydarzenie Game Premiere odbędzie się 8 czerwca podczas Summer Game Fest. Tymczasem na oficjalnej stronie PlayStation pojawiły się nowe szczegóły dotyczące systemu walki, wyposażenia i unikalnych mechanik w sequelu.

Co wiadomo

W drugiej części przygód Sama Portera Bridgesa gracze zyskają jeszcze większą swobodę w wyborze stylu przechodzenia. Kojima Productions udoskonaliła rozgrywkę, aby każdy mógł znaleźć optymalną równowagę między skradaniem się, akcją a eksploracją.

Zgodnie z nowymi informacjami, Sam będzie mógł korzystać nie tylko z znanych graczom środków rażenia, ale także z szerokiego arsenału nowej broni: karabinów maszynowych, strzelb, granatników. Dla zwolenników skradania się dodano możliwość cichych eliminacji i korzystania z mylących hologramów — prawdopodobnie chodzi o nowe granaty z hologramami B.T.

Osobnej uwagi wymaga system Automated Porter Assistant. Pozwala on na poprawę charakterystyk Sama w czterech obszarach: na przykład, zmniejszenie prędkości poruszania się w celu lepszego skradania się lub zwiększenie szybkostrzelności broni. Do ulepszeń potrzebne będą specjalne zasoby Memories, których liczba jest ograniczona, dlatego trzeba będzie dokładnie planować rozwój bohatera.

Death Stranding 2: On the Beach wychodzi ekskluzywnie na PS5 już 26 czerwca. A 8 czerwca na fanów czeka wielkie wydarzenie premierowe, na którym prawdopodobnie zaprezentują nową rozgrywkę i ujawnią jeszcze więcej sekretów gry.

Źródło: PlayStation

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();