Kiedy dno zostało przebite: Call of Duty potrafi sprzedać skórki bezpośrednio w menu ekwipunku
Jeśli myślałeś, że mikropłatności osiągnęły granice absurdu — oto nowy "żart". Ostatnia aktualizacja czwartego sezonu dla Black Ops 6 przyniosła ze sobą nie tylko nową zawartość, ale także nowe miejsce na reklamę płatnej broni – bezpośrednio w menu "Stwórz klasę".
Co wiadomo
Od teraz, gdy przeglądasz broń do swojego ekwipunku, między opcją "Stwórz nowy ekwipunek" a twoimi aktualnie ustawionymi rodzajami broni czasami pojawia się reklama. Przez wiele lat franczyzę Call of Duty krytykowano za jej nieco niezgrabny system menu, a teraz do tego dojdzie jeszcze cały blok reklamowy, który trzeba przewijać.
Oto jeden przykład reklamy z Reddita, która promuje pakiety, które mogą kosztować do 30 dolarów:
Sezon 4 przynosi nowe miejsce reklamowe w grze dla broni
byu/whambampl inblackops6
Podobne reklamy nie są niczym nowym w świecie gier free-to-play. Jednak podany powyżej przykład pochodzi z płatnej gry Black Ops 6, której cena wynosi 70 dolarów. Biorąc pod uwagę, że niektóre wcześniejsze mikropłatności obejmowały zasoby stworzone za pomocą sztucznej inteligencji, dla niektórych graczy to była kropla przepełniająca kielich.
Źródło: Reddit