Przygotuj się na piekło: deweloperzy Hell is Us ujawnili szczegóły dotyczące trudności i mechanik "souls-like"

Przygotuj się na piekło: deweloperzy Hell is Us ujawnili szczegóły dotyczące trudności i mechanik "souls-like"
Zrzut ekranu z Hell is Us. Źródło: Nacon

Przygotuj się na prawdziwe wyzwanie, ponieważ deweloperzy z Rogue Factor nie tylko wydali wersję demo dla PC swojej nadchodzącej gry Hell is Us, ale także ujawnili szczegóły dotyczące ustawień trudności.

Co wiadomo

Od samego początku dostępne są trzy ustawienia dla walki: "Łagodne" (Lenient), "Zrównoważone" (Balanced) i "Bezwzględne" (Mercyless), które wpływają na zdrowie wrogów, zadawane obrażenia i ich agresywność. Każde z nich można dostosować osobno, więc jeśli wolisz bardziej agresywnych wrogów, którzy nie biją tak mocno, lub tych, którzy zadają niemal śmiertelne ciosy i mają znikome zdrowie — naprzód!

Jednym z najbardziej zauważalnych aspektów jest "Kara za śmierć" (Death Penalty). Jeśli jest włączona, Hell is Us zamienia się w grę "Souls-like". Po śmierci wszyscy pokonani wrogowie i zdobyte doświadczenie (XP) od momentu ostatniego zapisu są resetowane.

Hell is Us wychodzi 4 września (2025 roku) na Xbox Series X/S, PlayStation 5 i PC.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();